Aviseringar
Rensa alla

Det är höst nu!


Ämnesstartare

Knegaren:
Depressionen är ett faktum...

Mår fan som bäst på hösten. Slipper höra all optimism-hyckleri som spammas under sommaren! Folk kommer tillbaka till verkligheten lite igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Mår fan som bäst på hösten. Slipper höra all optimism-hyckleri som spammas under sommaren! Folk kommer tillbaka till verkligheten lite igen.

Joo den är härlig och så på sitt sätt, luften är fräsch också men den oundvikliga attityden att "inget spelar nån roll" eller att man ligger sömnlös på nätterna klickar in, hatar den. Brukade inte känna så förut.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Andas!?

Ja, kylig och frisk luft i lungorna är underbart!! På sommaren känner man knappt att man lever.. Ledsen Men värme e ju skönt, särskilt när man fryser. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Ja, kylig och frisk luft i lungorna är underbart!! På sommaren känner man knappt att man lever..  Men värme e ju skönt, särskilt när man fryser.

Men det gör typ ont att andas kall luft. Inget bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bästa med hösten är att det luktar öppen eld överallt. 
Var kommer den doften ifrån egentligen? Det är ingen som eldar i mitt höghusområde liksom men ÄNDÅ luktar det pinnbröd-och-korvgrillning vart man än går Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Men det gör typ ont att andas kall luft. Inget bra.

Hört flera säga detta, illa! för mig är det tvärt om, jätteskönt.. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att det är februari och att vi går mot våren. Iaf på dagarna. Hösten är aldrig såhär ljus på dagarna :/ världen förändras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Hört flera säga detta, illa! för mig är det tvärt om, jätteskönt..

Du får lära mig konsten att uppskatta det tycker jag, är trött på att gömma mig inomhus så fort det blir kallt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När man vet att man måste skrapa rutorna kl 06:00~ var morgon nästan så vet man att rätt årstid är på väg! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Du får lära mig konsten att uppskatta det tycker jag, är trött på att gömma mig inomhus så fort det blir kallt 🙁

Skaffa lite stake vafan! 😉 
haha skämt o sido, jag vet inte hur : (  Du kanske är "kallblodig". 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Skaffa lite stake vafan! 😉 
haha skämt o sido, jag vet inte hur : (  Du kanske är "kallblodig". 🙁

Haha. Jag vet inte heller. Tycker det är lite frustrerande faktiskt för som yngre älskade jag kyla och vinter men nu så dör jag ute så fort det börjar gå mot 0...


   
SvaraCitera