Aviseringar
Rensa alla

Det är hyggligt fint utomhus idag...


Ämnesstartare

svnfpudkA:
sötnos. krig?

Alltid

reben:
bara kallt här o grått o fult så ne tack

Sluta bo i Danmark


   
SvaraCitera
reben

dazed:

Sluta bo i Danmark

m vill fly


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minus 20 här


   
SvaraCitera

Din Gunde Svan-tagg fick mig att vilja åka längdskidor. Det hade varit något! Synd bara att det förmodligen skulle sluta med att jag stular stup i kvarten och ger upp efter några meter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Din Gunde Svan-tagg fick mig att vilja åka längdskidor. Det hade varit något! Synd bara att det förmodligen skulle sluta med att jag stular stup i kvarten och ger upp efter några meter.

Det är bara desto mer Gunde om man ramlar lite och bryter något men ändå reser sig och avslutar sin femmil på ren grinighet.


   
SvaraCitera

dazed:

Det är bara desto mer Gunde om man ramlar lite och bryter något men ändå reser sig och avslutar sin femmil på ren grinighet.

Men om man slår knäet då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Men om man slår knäet då?

Jag förstår inte ens frågan, man är en krigare från Dalarna och krigar helt enkelt på.


   
SvaraCitera

åååh längdskidor hade varit skoj.

Fast utförsåkning hade varit ännu mer skoj.

Ska bli rik så jag kan köpa stuga i alperna.


   
SvaraCitera

dazed:

Jag förstår inte ens frågan, man är en krigare från Dalarna och krigar helt enkelt på.

Inte ens en soldat från dalecarlia kan klara sig från att slå knät ordentligt hårt i backen. He bara går int.


   
SvaraCitera

Åh! Vill åka pulka!!! Nån soM är med på pulka race?! Eller åka läng några kilometer?! 


   
SvaraCitera
Paseo

va ute nyss. Är nog trött på vintern nu pga ville bara in. Annars gillar jag promenader med frisk luft. 

V


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Inte ens en soldat från dalecarlia kan klara sig från att slå knät ordentligt hårt i backen. He bara går int.

Trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

började precis snöa i Malmö, första gången denna vintern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:
började precis snöa i Malmö, första gången denna vintern

FAN D GÖR D JU


   
SvaraCitera