Aviseringar
Rensa alla

Det är ju svårt att vara bög


Ämnesstartare

humanoid_boy:

I skolan skulle ingen typ kunna misstänka att jag är bög så folk skulle ändå inte tro mig om jag skulle komma ut.

Haha, det är nästan kul! "!Ingen skulle tro mig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizza13:

Haha, det är nästan kul! "!Ingen skulle tro mig"

Men skulle de inse att jag är bög så skulle de jucka på mig i duchen och pissa på mig[cry]


   
SvaraCitera

Pewtersmith:

om han ocksä är 14 så brukar det vara en jargong bara. alltså något som han säger utan att känna större djup i det. något som mer handlar om att skaffa gemenskap med alla andra tuffa 14åringar.


   
SvaraCitera

Tråkigt att han så så


   
SvaraCitera

Tråkigt att han sa så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

Det är bäst för en själv att inte ta illa upp av såna kommentarer. Många säger ju uppenbarligen så för att få fram känslor hos dig. På ett annat forum (se flashback) skriver dom att dom vill sätta såna som mig i koncentrationsläger eller nåt sånt. Vem bryr sig om vad några idioter säger? Antingen slår man tillbaks eller ignorerar.Det blir förmodligen bättre i gymnasiet om det är nån tröst.

Jag trodde att det skulle bli värre på gymnasiet[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tonåren sög balle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

humanoid_boy:

Jag trodde att det skulle bli värre på gymnasiet

haha, nej! speciellt inte på en liten skola om du känner dig utfryst eller större om du är poppis men bög.


   
SvaraCitera
Chix
 Chix

Det är så det är, världen är hemsk. Folk är helt sjuka i huvudet. Jag börjar allt mer inse vilken tur jag har som hamnat i den klass jag går i, här finns det inget som heter att någon är en bögjävel eller liknande.
Det är grupptryck det handlar om. Alla klasser har en rangordning och killarna har alltid samma åsikter som den mest populära killen. Det gäller bara att hålla ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chix:

Det är så det är, världen är hemsk. Folk är helt sjuka i huvudet. Jag börjar allt mer inse vilken tur jag har som hamnat i den klass jag går i, här finns det inget som heter att någon är en bögjävel eller liknande. Det är grupptryck det handlar om. Alla klasser har en rangordning och killarna har alltid samma åsikter som den mest populära killen. Det gäller bara att hålla ut.

Men i vår skola då,där är den populärate killen bög


   
SvaraCitera