Aviseringar
Rensa alla

Det är mitt liv som går åt och jag slösar bort det!!!


Ämnesstartare

Jag är trött på att slösa bort mitt liv på meningslösa saker som att må dåligt och bli mobbad i skolan. Jag vågar liiksom inte våga ta tag i det utan bara glider med och allt blir bara sämre då.

Hatar att prata om mina problem med mina föräldrar, tycker det är otroligt jobbigt och de missförstår alltid. Gillar inte psykologer eller BUP heller, jag orkar inte med sådant. Pratar och är mkt hellre med folk som e i min ålder elr lite äldre.

Jag önskar att jag hade varit lite mer på om det jag saknar när jag var liten. Men när jag var liten var jag bara nördig i min ensamhet och ville inte alls vara med andra, utom mina föräldrar och vissa andra vuxna.

Men de här är ändå mitt liv som går åt och allting har bara vart helt jävla kass de senaste 3-4 åre. Jag är trött på att vara ensam och inte ha något liv alls, och inte våga vara med andra eller "hänga på".

jag är dum


   
Citera

survival of the fittest


   
SvaraCitera

Things to do today:
1.Get up
2.Survive
3.Get back to bed
Det gäller att överleva dom här helvetes åren tills man blitt klar med skolan, då blir man fri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 Kilo Lax:

Men de här är ändå mitt liv som går åt och allting har bara vart helt jävla kass de senaste 3-4 åre. Jag är trött på att vara ensam och inte ha något liv alls, och inte våga vara med andra eller "hänga på".

vad är det du missar egentligen?

blir du trakasserad för att du inte vågar prova på "tuffa" saker?

har du inte någon hobby du kan bemästra?


   
SvaraCitera

Mattias94:

Det gäller att överleva dom här helvetes åren tills man blitt klar med skolan, då blir man fri

haha, skolan är en social träning. senare i livet klarar man sig inte som mobbad [shake]


   
SvaraCitera

alla kan inte lyckas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

jobba på självkänslan som sagt, den har blivit förstörd av att du haft mycket idioter omkring dig.


   
SvaraCitera

Jag är trött på att slösa bort mitt liv sittandes framför datorn istället för att vandra omkring i skogarna som en riktig björn...
Dock så är det vinter nu, så jag håller mig i min grotta fram tills sommaren..


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

må dåligt och bli mobbad i skolan

Slå ner dom när dom mobbar dig, funkar jävligt bra.

Rejmond D Röjter:

Dock så är det vinter nu, så jag håller mig i min grotta fram tills sommaren..

Borde inte du sova om du ligger i ide? [no-no]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Borde inte du sova om du ligger i ide?

Sov hela Jullovet, men eftersom jag inte är en fullblodsbjörn kan jag inte sova hela vintern. [shake][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helkanna:

vad är det du missar egentligen?

blir du trakasserad för att du inte vågar prova på "tuffa" saker?

har du inte någon hobby du kan bemästra?

Nej men det är bara det att man har ingen att vara med, som man kan umgås med som de andra gör. Liksom gå omkring och inte veta hur man gör eller vad man ska göra eller gå. asjobbigt. sen är jag för feg för att våga säga något eller så först.. jag är hur dålig som helst på att vara med andra, det blir alltid pinsamt och känns som jag inte har nått att säga och man bara sitter helt stel och kollar på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imorrn ska jag gå till skolan och va positiv istället [smile]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

omkring i skogarna som en riktig björn...

du och dina björnar.. [shake]

4 Kilo Lax:

imorrn ska jag gå till skolan och va positiv istället

bra[love]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

du och dina björnar..

JA?! [mad]
Björnar är Awesome! [cool]


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

Jag är trött på att vara ensam och inte ha något liv alls, och inte våga vara med andra eller "hänga på".

Sluta.

4 Kilo Lax:

jag är dum

due mänsklig


   
SvaraCitera