Aviseringar
Rensa alla

DET ÄR NI SOM GÖR UM TRÅKIGT.


Ämnesstartare

Genom att sätta ihop alla jävla trådar.
Här skriver du när du ska avregga dig.
Här skriver du om du hittat en bra film.
Här skriver du om din sexupplevelse.
Här skriver du om din musik.
Här skriver du om hur du ser ut.
Här skriver du om twiglight.
Här skriver du om dina drömmar.

Ni kan ju inte hålla på att göra trådar som man ska skriva sina trådar i. Det är ju då um blir tråkigt :s.

Tex om någon har en sexupplevelse man vill berätta om för att man vill diskutera, då ska man skriva den i sexdagboken för att INGEN jävel kommer läsa den. Eller jag går aldrig in i sånna trådar och läser och kommenterar.
Men om man vill skriva om något inom en sexupplevelse för att diskutera då låses den tråden och hänvisas till den jävla sexdagboken som ingen läser!

Ni är så jävla torra alla mods.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Detta bör flyttas till den klistrade tråden "Synpunkter på moderering". [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Poängen med samlingstrådar är att samla alla skittrådar som ingen vill läsa, t.ex. de om dina sexupplevelser, så att man lättare kan ignorera dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Poängen med samlingstrådar är att samla alla skittrådar som ingen vill läsa, t.ex. de om dina sexupplevelser, så att man lättare kan ignorera dem.

Kan du förklara den jävla avreggningstråden som blev klistrad då?


   
SvaraCitera
Åtta

m3lis:

Kan du förklara den jävla avreggningstråden som blev klistrad då?

Ingen vill läsa attention whore-trådar av folk som avreggar (och sedan reggar igen trekvart senare)?


   
SvaraCitera

sexy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ingen vill läsa attention whore-trådar av folk som avreggar (och sedan reggar igen trekvart senare)?

Um blir ju bara mer och mer dött som alla säger när ni klistrar alla trådar som är sånna.


   
SvaraCitera

Jag ska göra en tråd.

Den ska heta: Samlingstråd för m3lis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Kan du förklara den jävla avreggningstråden som blev klistrad då?

Det bads om en sådan så då gjorde jag en. Sen att folk skapar trådar ändå spelar väl ingen roll.


   
SvaraCitera
Åtta

m3lis:

Um blir ju bara mer och mer dött som alla säger när ni klistrar alla trådar som är sånna.

Folk har sagt att UM blivit mer och mer dött under de senaste 4 åren, och säkert innan dess också. Misstänker att folk bara gillar att gnälla. Sedan är det ju knappast som att det finns samlingstrådar för allt. Bara sådant som folk annars skapar upprepade trådar om.


   
SvaraCitera

Klistra min kiss och bajs trådar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller me dig m3lis[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Den ska heta: Samlingstråd för m3lis

GÖR DET.

Idoufe:

Det bads om en sådan så då gjorde jag en. Sen att folk skapar trådar ändå spelar väl ingen roll.

menar inte att det är ditt 'fel'.[smile]

Åtta:

Bara sådant som folk annars skapar upprepade trådar om.

Ahaja, då kan vi ju göra lite fler trådar som borde klistras... :s

Jag tycker att man har olika forumsDELAR för att skapa olika trådar i. Då kan man ju inte klistra en tråd där i och där i ska man göra alla trådar inom det ämnet ungefär. :s

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Macktorsken:

Klistra min kiss och bajs trådar!

Ta bort alla trådar och ha kvar dom klistrade!!! Det är ca så det är.

farbror gugge:

håller me dig m3lis

[love]


   
SvaraCitera

m3lis:

GÖR DET.

Fixat. [cool]

m3lis:

Ta bort alla trådar och ha kvar dom klistrade!!! Det är ca så det är.

Mina borde bli det....


   
SvaraCitera
Åtta

m3lis:

Då kan man ju inte klistra en tråd där i och där i ska man göra alla trådar inom det ämnet ungefär.

Förstår jag dig rätt om jag säger att du menar att de klistrade trådar som finns i forumen är så allomfattande att det är omöjligt att skapa en tråd som inte istället bör postas i en samlingstråd? Som att det i Mat & w/e skulle finnas en klistrad mattråd där allt rörande mat bör postas?

För i så fall är du ju bara fånig.


   
SvaraCitera