Aviseringar
Rensa alla

det är okej att ha 1 viss fetisch


Ämnesstartare

kukoxo:

profilbilder kan man väl knappast välja sj att titta på 

+ det där är en moralisk fråga bara. det är lika harmlöst att onanera åt fötter såsom det är att onanera åt barn.

Att runka till fötter kan du väll ändå inte likställa med att runka till barn, helt allvarligt?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Att runka till fötter kan du väll ändå inte likställa med att runka till barn, helt allvarligt?!

läs om inlägget plz. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

profilbilder kan man väl knappast välja sj att titta på 

+ det där är en moralisk fråga bara. det är lika harmlöst att onanera åt fötter såsom det är att onanera åt barn.

Stötande profilbilder tycker jag skall tas bort, men just nu tänker jag egentligen bara på gurksallads profilbild där de stod "Keep calm blabla jag gillar fötter" på, för kan inte minnas att någon annan haft en profilbild som syftat på fetish men tycker inte en text om fötter är så stötanden, (eller är det jag som är konstig?)

förstår ej vad du menar med att det är lika harmlöst att runka åt barn så som att runka åt fötter 
tycker ej att man kan jämföra dessa egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Stötande profilbilder tycker jag skall tas bort, men just nu tänker jag egentligen bara på gurksallads profilbild där de stod "Keep calm blabla jag gillar fötter" på, för kan inte minnas att någon annan haft en profilbild som syftat på fetish men tycker inte en text om fötter är så stötanden, (eller är det jag som är konstig?)

förstår ej vad du menar med att det är lika harmlöst att runka åt barn så som att runka åt fötter 
tycker ej att man kan jämföra dessa egentligen

ja visst det är moraliskt fel, lägger man moralen åt sidan så är allt likgitligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

är inte insatt i det här men tror inte det krävs bilder på ''barnsex'' för att tända på en peddo.  bilder på vanliga barn kan säker också räcka = ) 

men samtidigt kan ju folk tända på precis vad som helst, fötter, barn, träd, våld, blabla så då borde man inte låta någon lägga upp bilder alls 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

är inte insatt i det här men tror inte det krävs bilder på ''barnsex'' för att tända på en peddo.  bilder på vanliga barn kan säker också räcka = ) 

Precis. Det gör det knepigare. Men du svarar inte på mina frågor.
Ska vi sluta med bildtrådar p.g.a. det finns människor som tänder på innehållet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirradva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Precis. Det gör det knepigare. Men du svarar inte på mina frågor.
Ska vi sluta med bildtrådar p.g.a. det finns människor som tänder på innehållet?

NEJ MEN NÄR DET BLIR ÖVERTYDLIGT ÄR DET CREEPY ENLIGT MIG. det var trådens poäng.
gillar ej tanken av runkade människor förståru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: förstår ej vad du menar med att det är lika harmlöst att runka åt barn så som att runka åt fötter

Det där fattade inte jag heller.

FruLiten: sen om gurksallad runkar åt fötterna får man ju räkna med

Ja, men precis. Fast jag avla ett löfte när jag gjorde tråden, att inte runka till dom i tråden. För att tråden är bara som en kul grej. Och det löftet, precis som alla löften jag ger, har jag hållit det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower: Ska vi sluta med bildtrådar p.g.a. det finns människor som tänder på innehållet?

+5Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

NEJ MEN NÄR DET BLIR ÖVERTYDLIGT ÄR DET CREEPY ENLIGT MIG. det var trådens poäng.
gillar ej tanken av runkade människor förståru

Menar bara att det kanske finns individer som sitter och runkar åt "Hur du ser ut"-tråden
Det kanske finns folk som sitter och runkar åt "bilder på katter"-tråden
Det kanske finns folk som sitter och runkar åt "He is Planet"-tråden

skall man sluta lägga upp bilder för att det finns en risk att folk tänder på innehållet

obs, menar ej att låta sur om jag råkar göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man har ju gjort ett frivilligt val när man deltar i gurksallads tråd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs, vill ändra alla runk-ord jag använt till onanera för tjejer kanske också onanerar till fottråden 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Menar bara att det kanske finns individer som sitter och runkar åt "Hur du ser ut"-tråden
Det kanske finns folk som sitter och runkar åt "bilder på katter"-tråden
Det kanske finns folk som sitter och runkar åt "He is Planet"-tråden

skall man sluta lägga upp bilder för att det finns en risk att folk tänder på innehållet

obs, menar ej att låta sur om jag råkar göra det

om man har vart övertydlig men att man tänder på ansikten så har d varit creepy att skapa 1 ansiktstråd tkr jag. man ska dock inte sluta med allting för att jag tycker nånting. det är 1 fritt forum
fritt att posta vad man vill, fritt att tycka vad man vill kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
obs, vill ändra alla runk-ord jag använt till onanera för tjejer kanske också onanerar till fottråden 

Möjligheten finns. Men personligen så....

Gurksallad: Fast jag avla ett löfte när jag gjorde tråden, att inte runka till dom i tråden. För att tråden är bara som en kul grej. Och det löftet, precis som alla löften jag ger, har jag hållit det.


   
SvaraCitera