Aviseringar
Rensa alla

Det är onödigt med religon.


Ämnesstartare

Det här kan vara den mest stereotypa religionskritikertråden på UM någonsin...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fosfor:

Det här kan vara den mest stereotypa religionskritikertråden på UM någonsin...

Kan mycket väl vara så, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robert_sS:

Religion är onödigt! Dom borde ta bort en viss del av det i skolan.

Det kommer fortare än vad du anar


   
SvaraCitera

Religion suger! ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

Det är väldigt onödigt att ha fotboll. Det har blivit mycket skit av fotboll. Det är blivit krig som gäller fotboll. Många AIK:are går och skryter om sitt lag. Endel pratar skit om fotbollslag. Endel pratar skit om hammarby och endel pratar skit om AIK. Det har ingen betydelse de AIK:are och hammarbyare och andra fotbollsfantaster tro på.Det är bara en sport. Många tror att fotbollen kan hjälpa en men det händer inget!

Inget illa menat, ville bara visa en liten poäng... det finns även andra saker som inte är så väldigt bra i alla avseenden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

believeroflight:

smög in sig ett stavfel här, menade "vad som händer med dig då du dör"

LMAO kolla emogirl96s meningar hennes grammatik vill jag knappt tala om. Då hon heter emogirl96 betyder det att hon är född 96 (12 år gammal) (Bevis: Många Stav- och Grammatiks fel) Men endå orkar ni sitta så här och diskutera med en henne. Hallå gott folk vakna upp!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DarkWolf:

LMAO kolla emogirl96s meningar hennes grammatik vill jag knappt tala om. Då hon heter emogirl96 betyder det att hon är född 96 (12 år gammal) (Bevis: Många Stav- och Grammatiks fel) Men endå orkar ni sitta så här och diskutera med en henne. Hallå gott folk vakna upp!!!!

Jag korrigerade ju mitt eget stavfel och inte hennes. (Men om jag skulle ha korrigerat en 12-årings stavfel hade jag ju gjort något nyttigt.)

mahadNr2:

du glömde judisarna...eller räknar du inte dom som folk?

De kristna och muslimerna är mycket fler till antalet än judarna och dessutom brukar de ju ofta kritiseras så därför nämnde jag dem. Kan ju inte räkna upp alla folkslag här.


   
SvaraCitera

believeroflight:

De kristna och muslimerna är mycket fler till antalet än judarna och dessutom brukar de ju ofta kritiseras så därför nämnde jag dem. Kan ju inte räkna upp alla folkslag här.

det e lugnt du behöver inte bortförklaringar och så asså. jag förstår..


   
SvaraCitera

z i n:

oönskat

Hur tänker du där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emogirl96:

Det är väldigt onödigt att ha en Religion

Nej, men emogirls ä rganska onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emogirl96:

Det har blivit mycket skit av Religion

Skyller du på Gud för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emogirl96:

Många tror att gud kan hjälpa en men det händer inget!

Fan du är som mig när jag va 12 xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emogirl96:

Det är väldigt onödigt att ha en Religion

Jopp. Det enda som jag tycker är bra med religion är att dom som har tappat livs lusten kan få tillbaka den. Är ifs inget bra sätt men om det är det ända som funkar så får det väll gå.


   
SvaraCitera