Aviseringar
Rensa alla

det är roligare att göra trådar än inlägg: ja, nej


Ämnesstartare

ja eller nej för dig?


   
Citera
Ämnesstartare

ja ja ja jaj ajjajajaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: jaj

härma du mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njej ha ha ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Och varför är detta inte en poll?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Nej. Och varför är detta inte en poll?

Hjärta

varför är inte du en poll?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

härma du mig?

ne
bara blev så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: varför är inte du en poll?

Hur vet du att jag inte är det?Icke!

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne fyfan, trådar skapar jag när jag har något viktigt att säga, ngt som är bra för samhället o gör förändring, inte hur som helst ska sk man skapa trådar.

va finns i mina tankar tråden till annars??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, när jag skapar trådar sitter jag och väntar på goda synpunkter som sällan kommer samtidigt som jag till en början avhåller mig från att lägga mig i eller kritisera för att inte döda tråden. Gör jag inlägg i någon annans tråd kan jag bara ge mig rakt in i hetgröten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: ne
bara blev så

okej jag litar på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Nej, när jag skapar trådar sitter jag och väntar på goda synpunkter som sällan kommer samtidigt som jag till en början avhåller mig från att lägga mig i eller kritisera för att inte döda tråden. Gör jag inlägg i någon annans tråd kan jag bara ge mig rakt in i hetgröten.

vet inte varför, men detta var ett väldigt fint och välkommet tillägg till min bild av dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Nej, när jag skapar trådar sitter jag och väntar på goda synpunkter som sällan kommer samtidigt som jag till en början avhåller mig från att lägga mig i eller kritisera för att inte döda tråden. Gör jag inlägg i någon annans tråd kan jag bara ge mig rakt in i hetgröten.

jag när jag läste: "jag är fan en huvudlös labrador Förvirrad"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka: vet inte varför, men detta var ett väldigt fint och välkommet tillägg till min bild av dig.

Bugar och bockar, hur som haver!


   
SvaraCitera