Aviseringar
Rensa alla

Det är såhär va...


Ämnesstartare

elverpigen:
nu har jag ett problem med um. varför är ni sådana massiva douches? Var ju inte direkt så att trådstarten innehöll en fet redogörelse över huruvida italienska brudar släpper till, är barbielika eller inte osv. 

Det behöver den inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok va bra


   
SvaraCitera

dazed:

Det behöver den inte. 

hur ska han få finnas på um då, när ni är lika dryga oavsett om han är låtsasarg över att intefå knulla bitches eller om han är normal och säger HEJ?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

hur ska han få finnas på um då, när ni är lika dryga oavsett om han är låtsasarg över att intefå knulla bitches eller om han är normal och säger HEJ?????

Jag tycker att man skall stå för dom åsikter man för fram och inte gömma sig bakom trollfilten när det passar en, jag tycker det är svagt helt enkelt framför allt när det kommer från någon som så gärna hyllar styrka.

Han har i sin roll "knegaren" sårat folk men det är ju okej för han var en liten pojke som behövde uppmärksamhet förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: hur ska han få finnas på um då, när ni är lika dryga oavsett om han är låtsasarg över att intefå knulla bitches eller om han är normal och säger HEJ?????

Det kanske är smällar man får ta när man betett sig som ett as.


   
SvaraCitera

dazed:

Jag tycker att man skall stå för dom åsikter man för fram och inte gömma sig bakom trollfilten när det passar en, jag tycker det är svagt helt enkelt framför allt när det kommer från någon som så gärna hyllar styrka. 

Du verkar intehaft problem med när jag slutade vara troll? 


   
SvaraCitera

FruLiten:

Det kanske är smällar man får ta när man betett sig som ett as.

hej, jag har trollat, ursäkta att jag var 1 drygas. nu ska jag bete mig som folk igen. Fattar om ni har svårt att acceptera det, men så vet ni iaf.

*beter sig som folk*

*blir påhoppad*

???????

Hur länge ska han bli hatad? När har han sonat för sitt "brott"? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Du verkar intehaft problem med när jag slutade vara troll? 

Jag minns det väldigt dåligt faktiskt men det artade sig har jag för mig på andra vis och det fanns mycket mer av ett kontrakt mellan dig och resten av forumet att du skulle vara smådryg. Minns det inte ens som att du trollade men det är möjligt.

Jag minns inte att du sårade folk på det viset jag vet att rollen "knegaren" har gjort även fast det var okej i och med att han bara trollade och att han var en missförstådd liten gosse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Han har i sin roll "knegaren" sårat folk men det är ju okej för han var en liten pojke som behövde uppmärksamhet förstås.

det är okej.. tror du ingen har sårat hnm ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det är okej.. tror du ingen har sårat hnm ??

Menar du att han blev som han blev därför eller att folk har sårat honom när han varit denna "knegaren"? 

elverpigen:

hej, jag har trollat, ursäkta att jag var 1 drygas. nu ska jag bete mig som folk igen. Fattar om ni har svårt att acceptera det, men så vet ni iaf.   

Jag tycker det är precis så där han inte har gjort, "Nej är inte så här jag har bara trollat" är inte riktigt en ursäkt, att ta på sig ansvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Menar du att han blev som han blev därför eller att folk har sårat honom när han varit denna "knegaren"?

jag tyckte han var rolig 


   
SvaraCitera

dazed: Jag tycker det är precis så där han inte har gjort, "Nej är inte så här jag har bara trollat" är inte riktigt en ursäkt, att ta på sig ansvar.

elverpigen: Hur länge ska han bli hatad? När har han sonat för sitt "brott"?

elverpigen: Hur länge ska han bli hatad? När har han sonat för sitt "brott"?

elverpigen: Hur länge ska han bli hatad? När har han sonat för sitt "brott"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: Hur länge ska han bli hatad? När har han sonat för sitt "brott"?

Det jag skrev är att jag tappat all respekt för honom, det är upp till honom att bygga upp en sådan igen, tänker inte gilla någon bara för att. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!


   
SvaraCitera