Aviseringar
Rensa alla

Det är SJUKT


Ämnesstartare

Gjorde en liknade tråd på hamsterpaj men fick inte så många svar så vill se om det blir bättre här...

Det är så att jag varit kär/beroende/galen i en av mina bästa killkompisar sedan november. Har alltid liksom haft någon sorts känsla för honom och nu har de bara blivit mer och mer.
Har haft pojkvänner men aldrig liksom känt såhär.. För varje gång jag ser min kompis får jag svårt att stå och prata. Om han råkas nudda mig känns det som om jag ska dö av över lycka...

PJ (som jag kallar honom) vet att jag är kär i honom men enligt honom är det bäst att vi bara är vänner. Annars skulle det förstöra hans "barndom"... (Tror det är en dålig undanflykt för att säga att han inte gillar mig)..

Jag vill verkligen inte vara kär i honom.. Men så fort en kille skriver på FB till mig blir jag bara irriterad för att "Varför fattar de inte att jag inte är intresserad?!".
Kan inte sluta att vara kär i PJ...

Kan någon hjälpa mig?...


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan ju aldrig tvinga in honom på hjärtekänslor,
och är det på detta vis han känner, så finns det väl icke mer att göra. Om du inte bara vill med tiden vänta o hoppas, att han ska ändra sig. Respektera hans tanke, och gör så gott du kan att bara umgås med grabben.
DU finner kärleken du också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är han inte kär så är han inte kär.

Det han säger, säger han för att inte såra dig. Tyvärr är det bara så.

Chansen att han ändrar åsikt finns så klart. Vanligt är väl att många inte inser vad de förlorat för ens de förlorar det, så försök att sätta distans mellan er, med måtta så klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om han skulle gilla dig så är han antagligen smart och tänker att han inte vill förstöra eran vänskap. Det är jobbit o bli tillsammans med sin kompis och sen förstå att det inte funkar, för man förlorar dem. 


   
SvaraCitera

Har alltid haft samma problem fast i en killes perspektiv  men nu är med om samma här. Dock skaffade han flickvän, så jag får lära mig gå vidare med ett brustet hjärta. Han älskade mig till en början. Det är alltid tufft.  Men medans vägen gå blir luften lättare. 

Trust me girl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaLadyn:
Har alltid haft samma problem fast i en killes perspektiv  men nu är med om samma här. Dock skaffade han flickvän, så jag får lära mig gå vidare med ett brustet hjärta. Han älskade mig till en början. Det är alltid tufft.  Men medans vägen gå blir luften lättare. 

Trust me girl.

Valborg eller?Hjärta


   
SvaraCitera