Aviseringar
Rensa alla

Det är svårt att skriva.


Ämnesstartare

Jag har varit uppvuxen med en sjuk mamma. Hon har varit alkoholiserad. Idag berättade jag för min kurator hur mycket ilska, besvikelse, mm jag har inom mig. Jag ska faktiskt börja gå i grupp terapi.


   
Citera

Cyberhugs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Cyberhugs

Tack.


   
SvaraCitera

Modigt gjort!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Cyberhugs

Vad har du gjort idag då?


   
SvaraCitera

Aziiima:

Vad har du gjort idag då?

Legat hemma bara, mår dåligt i kroppen o toppen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Legat hemma bara, mår dåligt i kroppen o toppen

Låter inte kul. Varför då då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
Modigt gjort!! 

Tack! Jag har sagt vad jag känner också till mig mamma.


   
SvaraCitera

🙁 vet inte om du kmr ihåg mig men du pmade mig förut (hade en annan användare då)
ville iaf säga att jag också har haft en sjuk förälder.

För mig underlättar det att föreställa hur jobbigt den sjuka/alkoholiserade hade det... äen om man tänker att den var vuxen & hade behövt ta tag i itt liv & ta hand om andra (som den har haft ansvar för) så är det nog inte så lätte i verkligheten, för dem...
Nu när min förälder blivit mer frisk så visar jag ganska ofta (nästintill hela tiden) att jag är besviken och sårad men samtidigt visar jag förståelse. 

Hon har slösat bort sig liv. nun är du vet om hennes problem kan du acceptera det. det var hon som gjorde fel, inte du. så försök tänk att det blir ännu mer Dåligt om du går runt och tänker negativt om det som var jobbigt då.

jag vet ite hur mkt bättre det kan bli av att tänka som jag men jag hoppas det, lr ngt annat, hjälper dig. kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjabbatjenahallå:
🙁 vet inte om du kmr ihåg mig men du pmade mig förut (hade en annan användare då)
ville iaf säga att jag också har haft en sjuk förälder.

För mig underlättar det att föreställa hur jobbigt den sjuka/alkoholiserade hade det... äen om man tänker att den var vuxen & hade behövt ta tag i itt liv & ta hand om andra (som den har haft ansvar för) så är det nog inte så lätte i verkligheten, för dem...
Nu när min förälder blivit mer frisk så visar jag ganska ofta (nästintill hela tiden) att jag är besviken och sårad men samtidigt visar jag förståelse. 

Hon har slösat bort sig liv. nun är du vet om hennes problem kan du acceptera det. det var hon som gjorde fel, inte du. så försök tänk att det blir ännu mer Dåligt om du går runt och tänker negativt om det som var jobbigt då.

jag vet ite hur mkt bättre det kan bli av att tänka som jag men jag hoppas det, lr ngt annat, hjälper dig. kram

Hej, Nä jag kommer inte ihåg dig. Absolut blir det bara mer dåligt om man grubblar över det. Tack så mycket för dina tips!


   
SvaraCitera

kram LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
kram LedsenHjärta

Tack!


   
SvaraCitera

Aziiima:

Låter inte kul. Varför då då?

Känslor o stuff, inget farligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Känslor o stuff, inget farligt 

Nä. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just nu är jag utmattad av känslor.


   
SvaraCitera