Aviseringar
Rensa alla

Det är svårt att va muslim


Ämnesstartare

emogirl96_:

Exakt det är bara jobbigt

De är la mer jobbigt att vara emo de är jobbigt till och med för dem som inte är de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Det är inte lätt att vara en svenne heller.

Ja, det är svårt och välja vilken färg på skjortan som matchar dem där jeansen man köpte två månader sen, och var man ska käka sin lunch, det hippa sushi stället 20 minuter ifrån eller på cafeterian runt hörnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte lätt att vara en människa överhuvudtaget


   
SvaraCitera

Maxwinner:

Ja, det är svårt och välja vilken färg på skjortan som matchar dem där jeansen man köpte två månader sen, och var man ska käka sin lunch, det hippa sushi stället 20 minuter ifrån eller på cafeterian runt hörnet.

Ja, så irriterande det kan vara när man ser en dåligt klädd person, asså de förstör min syn med deras fulhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Det är inte lätt att vara en människa överhuvudtaget

Klokaste inlägget i denna tråd.


   
SvaraCitera

jag klarar mig utmärkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Muslimer är ondskan.

religioner är bull, en person som inte föds upp i ett religiöst hem har OFTAST vett nog att se att... HMM DETTA ÄR FAN INTE RÄTT, tyvärr har inte alla den turen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HATA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är muslim, och det är fanimej inte svårt att vara muslim, och jag ber fem gånger om dan. För det första så får man äta häst, för det andra får man ha hund hemma.
Något jag vill fråga dig, så du tycker alltså att dessa egenskaper ( ljuga, svära, snacka skit om någon) är något du strävar efter. Generellt strävar människor efter att slippa dessa, vara utan dessa. Som jag har förstått tycker du dessa egenskaper är positiva och verkar gilla att leva efter dem. Slutsatsen jag drar är att du är den dummaste och oklokaste personen jag någonsin träffat. Apropå att du heter emogirl96 är du väl född 1996(12 år gammal) Dvs slut snackat med dig liksom, vanligen brukar jag diskutera med mer mognade vuxna människor och inte med små barn som knappt begripper vad dem själv skriver.
Borde verkligen små barn som du komma in på ungdomar.se
det är ju en allmän ungdoms sida, barn är inte välkommna här eftersom dem inte är tillräckligt utvecklade för att kunna diskutera, eller ens tänka själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trams:

Muslimer är ondskan.

Varför är muslimer ondskan? Du måste förklara hur du täker du kan inte bara lämna ett påstående utan att förklara det.
Jag vill gärna veta vad du har för grund på ditt påstående.

z i n:

Man ska va självmordsbombare.

Man ska vara självmordbombare ?? vad baserar du ditt påstående på??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emogirl96_:

6:Man ska inte ta in hund i huset.

Yep-

emogirl96_:

7:Man ska inte visa sin kropps form

Särskriv inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

akta så jag inte knullar dig din jävla fitthora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Ja

Jag är muslim, nej det är inte svårt att vara muslim. Ingen muslim tycker det är svårt att vara muslim. Borde du inte skämmas nu eftersom du påstår något som du själv inte har en aning om .... Öh vakna up .... Embarrassing


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda muslimer är bra på är att självmordsbomba saker och ting.


   
SvaraCitera