Aviseringar
Rensa alla

det är svårt att vara lika dryg när man ej har smileys


24/7
 24/7

Åh, ni som jobbar med UM verkar vara så festliga och trevliga och ha det så mysigt. Vill typ jobba för er i framtiden Ledsen


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag är här Arg Du måste markera texten och trycka på smiley-knappen för att de ska konverteras (ja, jag vet, det är klumpigt. Men det beror på att redactor är ett buggigt as).

Mäh, dumt. Men jag lutar mig tillbaka, lugn i vetskapen att det kommer att fixas i fas 397.


   
SvaraCitera
Åtta

24/7:

Åh, ni som jobbar med UM verkar vara så festliga och trevliga och ha det så mysigt. Vill typ jobba för er i framtiden Ledsen

Du skulle sett igår när André satt och skakade från Redbull-comedownen klockan 00:23. Det var som en blandning av Limitless och Trainspotting. Inte så trevligt och festligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Psst. De gamla taggarna funkar. Skriv [-smile], fast utan bindestrecket, för att göra en [smile] . Vi hoppas att framöver få till så att 🙂 automatiskt omvandlas till Glad osv.

Åtta:

Jag är här Arg Du måste markera texten och trycka på smiley-knappen för att de ska konverteras (ja, jag vet, det är klumpigt. Men det beror på att redactor är ett buggigt as).

det där funkar ej heller för mig

äre ba för opera d krånglar som vanligt??


   
SvaraCitera

Tycker det är lättare då 


   
SvaraCitera
Åtta

Blivande_japan:

det där funkar ej heller för mig

äre ba för opera d krånglar som vanligt??

Gissningsvis. 


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera

ja behöver bajsa men törs inte spola för det låter höckt på kvällen


   
SvaraCitera

elverpigen:
ja behöver bajsa men törs inte spola för det låter höckt på kvällen

Wtf yolo lix eru chey lr!?


   
SvaraCitera

Järn:

Wtf yolo lix eru chey lr!?

just d sanning chey bajsa ej (rim he he)


   
SvaraCitera