Aviseringar
Rensa alla

Det är synd om mig. Eller kanske inte.


Ämnesstartare

Knegaren:
Du kanske behöver en nära-döden-upplevelse? Har hört att såna brukar ge folk ordentlig livsglädje. Testa bungy jump så kan du lura psyket.

Hjärta


   
SvaraCitera
reben

e nt synd om nån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: e nt synd om nån

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: e nt synd om nån

Varför inte?


   
SvaraCitera
reben

patrick bateman:

Varför inte?

tycker inte om det uttrycket, på det du skriver verkar det inte sådär synd om dig som det var om hela din familj blivit mördade o du ständigt lever under dödshot eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: tycker inte om det uttrycket, på det du skriver verkar det inte sådär synd om dig som det var om hela din familj blivit mördade o du ständigt lever under dödshot eller något.

Klart inte det hänt men det vore ju överdrivit värre. Då hade jag knappast suttit här och hållit på. Och hur bör jag skriva? Jag mår skit, mår alltid skit och jag tycker det är jobbigt. Ville bara göra min tråd och inte höra klagomål på att jag inte har det tillräckligt svårt.


   
SvaraCitera
reben

patrick bateman:

Klart inte det hänt men det vore ju överdrivit värre. Då hade jag knappast suttit här och hållit på. Och hur bör jag skriva? Jag mår skit, mår alltid skit och jag tycker det är jobbigt. Ville bara göra min tråd och inte höra klagomål på att jag inte har det tillräckligt svårt.

ok sry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjo, känner också så lite från och till. har sett att många här gör det. tror att det är årstidsbytet som gör alla lite skumma i skallen. men sen när det är höst på riktigt, då jävlar blire finemang ska du se!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Kanske, faktiskt funderat på sånt men är lite för seg och har igen som skulle vilja göra det tillsammans med mig.

Du måste tag i dig själv! Jag skulle kunna hoppa med dig men jag är för feg för just bungy jump. Om du däremot kan tänka dig hoppa fallskärm istället så ställer jag gärna upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: ok sry

Lugnt.

nykterist: mjo, känner också så lite från och till. har sett att många här gör det. tror att det är årstidsbytet som gör alla lite skumma i skallen. men sen när det är höst på riktigt, då jävlar blire finemang ska du se!

Trevligt med positiva tankar och ord men det vetefan, inte för mig iaf. Jag har en historia av att vara jäkligt deprimerad.

Knegaren: Du måste tag i dig själv! Jag skulle kunna hoppa med dig men jag är för feg för just bungy jump. Om du däremot kan tänka dig hoppa fallskärm istället så ställer jag gärna upp.

Det är det som är så svårt. Tack 🙂 Det låter bra, just bungy jump verkar rätt extremt. Det kan jag tänka mig, vore coolt. Fast då får du fixa allt. 


   
SvaraCitera

Knegaren: Du kanske behöver en nära-döden-upplevelse? Har hört att såna brukar ge folk ordentlig livsglädje. Testa bungy jump så kan du lura psyket.

Jo nära döden upplevelse hjälper!! Var med om en sån för ja tre år sen om jag kommer ihåg rätt!! Både jag och farsan blev rädd. Men nu så när man tänker efter om jag hade gått åt fel håll ett steg fel så hade jag förmodligen inte suttit här och skriva det här halvt meningslösa inlägget.
Självmord löser inget, gör det värre för anhöriga kompisar och samhället. Försök att få hjälp, prata ut med en bra kompis eller skriv av dig med någon annan som har liknade problem. Har varit med om en klasskamrat som tagit självmord och det var inget vidare för någon på hela skolan. Så guys cheer up and be thanksfull for what you got Party
Hoppas någon läser det och förstår lite vad jag försökte få fram, annars får ni väl fråga mig om ni inte riktigt förstod vad jag menade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson: Självmord löser inget, gör det värre för anhöriga kompisar och samhället. Försök att få hjälp, prata ut med en bra kompis eller skriv av dig med någon annan som har liknade problem. Har varit med om en klasskamrat som tagit självmord och det var inget vidare för någon på

Hade man inte haft familj hade självmord varit en grym lösning ju. Samhället är rätt ointressant. Sen finns det inga bra kompisar som riktigt bryr sig. 


   
SvaraCitera

patrick bateman: Hade man inte haft familj hade självmord varit en grym lösning ju. Samhället är rätt ointressant. Sen finns det inga bra kompisar som riktigt bryr sig.

Hm nja beror hur man ser det. Tycker i alla fall inte självmord är någon bra lösning för någon! Samhället vill väl inte att folk ska ta ihjäl sig? Joo nog tror jag du har någon kompis som bryr sig..Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sprit, cigg & mörk skog med nåt mjukt att sitta/ligga på är rena medicinen i sådana situationer! Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram på dig! det blir bättre ska du se


   
SvaraCitera