Aviseringar
Rensa alla

Det bästa jag vet <3


Ämnesstartare

Att sjunga är det bästa jag vet. Jag sjunger varje dag båsen är jag e på bra/ dålig humör. Men jag vill typ spela in när jag sjunger typ i nån studio vet nån hur mycket det kostar ? Eller ifall det finns en app man kan ladda ner i mobilen och sjunga. Skulle vara tacksam för ett svar ![love][smile]


   
Citera

jämförde du precis en studio med en app? [sad]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Men jag vill typ spela in när jag sjunger typ i nån studio vet nån hur mycket det kostar ?

Ingen aning men kan fråga någon som vet om inte någon som vet svarar i tråden.

1Thegirl1:

Eller ifall det finns en app man kan ladda ner i mobilen och sjunga.

Ja. Ger dock inte lika bra resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

jämförde du precis en studio med en app?

Nej men vill typ ha både. Både en studio och en app [wink]


   
SvaraCitera

Jag gillar att sjunga, det betyder inte att jag är bra på sjunga.
Slösa inte dina pengar om du inte är bra på det annars kommer du skämmas när du tänker tillbaka senare i livet


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Eller ifall det finns en app man kan ladda ner i mobilen och sjunga. Skulle vara tacksam för ett svar !

de flesta mobiler brukar ju ha inspelarfunktioner ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Jag gillar att sjunga, det betyder inte att jag är bra på sjunga.Slösa inte dina pengar om du inte är bra på det annars kommer du skämmas när du tänker tillbaka senare i livet

Vill inte skryta men jag är faktiskt bra på att sjunga. Vunnit massor med pris i talang jackett och sånt.


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Vill inte skryta men jag är faktiskt bra på att sjunga. Vunnit massor med pris i talang jackett och sånt.

Det är ju en annan sak, om du blivit hyllad genom din sång så ska du väl satsa hårt. Menade bara om du inte var säker själv på det hela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Det är ju en annan sak, om du blivit hyllad genom din sång så ska du väl satsa hårt. Menade bara om du inte var säker själv på det hela

Förstår vad du menar [wink]


   
SvaraCitera