Aviseringar
Rensa alla

Det bästa logiska BEVISET för Skaparens eviga existens!


Har Dödsguden blivit bannad till alla seriösa forumdelar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jo allt kommer väl ifrån det första som funnits men samtidigt så var det nog ett ting, ett ting utan hjärna... Ett ting utan avsikt.

Så var kom i så fall detta tinget ifrån?

Hmm...[cool]

Och hur kan ett dött IQ-befriat ting, någonsin bli levande, medvetet och intelligent?

Finns något inte i input, så kan det ju givetvis inte heller finnas i output!

LIV kan bara komma från LIV, inte från livlösa ting!

TÄNK LOGISKT, för Guds skull! [y]

Violine:

Du kan omöjligt tro att något med en tanke flutit runt i all evighet i intet... Något odödligt.

Inte i intet...i den eviga andliga världen! [y]

Det sjuka är ju att tro att ett ting skulle ha flutit runt i all evighet i intet... [shake]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Inte i intet...i den eviga andliga världen!

Herrebullshit... Fråga inte om bevis för mina påhitt när jag gjort klart för mig att det bara är påhitt men att det finns lika mycket bevis för det du säger som för alla påhittade saker som inte existrerar.

Dina sk. bevis är fan inte bevis.

Snälla, sluta citera mig, jag har respekt för människors religion men jag gillar det inte... Jag tror inte på det, för mig är det bara stora lögner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Dina sk. bevis är fan inte bevis.

Vad skulle du godta som bevis för Guds eviga andliga existens? [cool]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Vad skulle du godta som bevis för Guds eviga andliga existens? [cool]

Ouhm, inget... Religion är inget för mig, seriously, respekterar folk som har sådana åsikter men de ska inte försöka bevisa det eller något... För det kan de inte.

Sluta försöka, räcker det inte med att du tror på det du tror på? Låt dem som inte gör det vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Ouhm, inget...

Så vad är då meningen med att fråga efter bevis, om du ändå inte godtar någonting? [shake]

Violine:

Sluta försöka, räcker det inte med att du tror på det du tror på? Låt dem som inte gör det vara.

Det är ju bara att låta bli att klicka in sig på mina trådar!

Hur svårt kan det vara?


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Och hur kan ett dött IQ-befriat ting, någonsin bli levande, medvetet och intelligent?

hmm ja du kolla på dej själv, var ditt sinne lika intelligent och utvecklat när du låg i din pappas pung?

DU utvecklades till en tänkande varelse med en intelligens och ett medvetande, varför skulle då inte din så kallade gud ha kunnat gjort det?

Sen så ser jag ingen logik alls i nått av det du säger, mycket prat o många ord gör inte vad du säger till en sanning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nallekalle:

hmm ja du kolla på dej själv, var ditt sinne lika intelligent och utvecklat när du låg i din pappas pung?

Eftersom vi inte är en klon av farsan - vår DNA kommer från båda föräldrarna - så kan vi inte ha levt som spermie i farsans pung!

Vilket bekräftas av enäggstvillingar, där det är två individer som kommer fram när äggcellen delas, trots att det bara är en spermie som befruktar ägget!


(Grym Video!)

Intelligen och medvetnade har vi haft i alla våra tidigare liv! [y]


   
SvaraCitera

ännu en gång så kommer du inte med ett tillfredställande svar...


   
SvaraCitera

Snacka om SJUKT VRICKAT [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nallekalle:

ännu en gång så kommer du inte med ett tillfredställande svar...

Vilket svar skulle tillfredsställa dig?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera