Aviseringar
Rensa alla

Det bästa med Göteborg!


Ämnesstartare

Vad tycker ni är det bästa med Götet? Och vad skulle ni tipsa om att göra där?


My Darling YOU! alternativt TTA


Tycker att göteborgarna har väldigt skön dialekt. Sen är Liseberg roligt även om det är långa köer ibland. 


Människorna & havsläget. 


dricka öl och lyssna på summer of '69 på glenns sportbar med massa medelålders människor 


Passes nuna :$$4$$$


Liseberg 


människorna, de goa gubbarna 🙂


bokmässan :-p


Göteborgs Konstmuseum :pppppp


Universeum var skoj när jag var där


Haga är jättemysigt, bara gå runt och titta och besöka kafféer och småbutiker. 


Att jag bor här såklart.


Öhhh, jag vet inte.