Aviseringar
Rensa alla

Det bästa under året?


höna

Har gjort mkt kul  träffat många bra människor å utvevecklat fina relationer. Men jag har samtidigt mått riktigt dåligt i perioder under året som varit, och relationen till mig sj har sugit pöng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
Det bästa var nog när jag fick gosa med en koala. Den var så mjuk och kelig!

Sämsta? Förutom att mitt förhållande tog slut (men det har jag väl tjatat tillräckligt om. hehe) så var det nog när mina visdomständer blev så inflammerade att jag var tvungen att operera ut dem. Som om inte smärtan efteråt var nog kostade hela kalaset runt 23 000 kronor. 

23 000?? 😮

Dumma moderater 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Hmm...årets värsta var iaf när jag förlorade en vän sen 8 år tillbaka.. Bästa vet jag inte, har hänt en hel del roliga saker 🙂

Sånt suger 🙁 Hur förlorade du denne då? Förlorade min bästa kompis också för några år sedan och vi kände varandra sen vi var 5-6.

terrormat: Det bästa var nog när jag fick gosa med en koala. Den var så mjuk och kelig!

Sämsta? Förutom att mitt förhållande tog slut (men det har jag väl tjatat tillräckligt om. hehe) så var det nog när mina visdomständer blev så inflammerade att jag var tvungen att operera ut dem. Som om inte smärtan efteråt var nog kostade hela kalaset runt 23 000 kronor.

Gosa med en koala!? Förvånad Var det i Australien? Förvånad

Haha det har jag sett dig babbla lite om här faktiskt Rodnar Dessa tänder alltså, usch 🙁 Men är det inte gratis? Hur gammal är du?

ditt bästa jag:

Skeptisk

Haha var ju tvungen att fråga eftersom han inte nämnde det som bra eller dålig.


   
SvaraCitera

Zerafina:

23 000?? 😮

Dumma moderater 

Det kostade så mycket för att jag opererades utomlands. Men ja, var inte särskilt kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Människor som människor, umare är i regel rätt bra folk också.

Vissa iaf Galen

höna: Men jag har samtidigt mått riktigt dåligt i perioder under året som varit, och relationen till mig sj har sugit pöng

Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det måste vara cykelsemestern i somras. Den var jättegrym.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Gosa med en koala!? Förvånad Var det i Australien? Förvånad

Haha det har jag sett dig babbla lite om här faktiskt Rodnar Dessa tänder alltså, usch 🙁 Men är det inte gratis? Hur gammal är du?

Ja, i Australien. Det var även där jag drog ut tänderna och det var därför jag fick betala så mycket. Är 21!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha var ju tvungen att fråga eftersom han inte nämnde det som bra eller dålig.

tråden handlar ju om det som var bra med året?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Sånt suger 🙁 Hur förlorade du denne då? Förlorade min bästa kompis också för några år sedan och vi kände varandra sen vi var 5-6.

Gosa med en koala!? Förvånad Var det i Australien? Förvånad

Haha det har jag sett dig babbla lite om här faktiskt Rodnar Dessa tänder alltså, usch 🙁 Men är det inte gratis? Hur gammal är du?

Haha var ju tvungen att fråga eftersom han inte nämnde det som bra eller dålig.

Ett litet smågräl som hon förstorade och tillslut polisanmälde mig..


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

Vissa iaf Galen

Tumme ned

Fast jag klagar inte. Året får vg


   
SvaraCitera
mynona

jag har mött människor jag gärna vill behålla och utvecklat relationen till dem


   
SvaraCitera
reben

höjdpunkten var väl sommaren när jag avslutade 2 destruktiva relationer, kom min ena bästa vän mkt närmare o lärde känna amsi. insåg oxo lite vad som är värt att slösa tid på o inte. blev ganska positiv o så, gick dock över men fint o se tillbaka på *____* 


   
SvaraCitera

dazed: Började en jävligt fin utbildning i höstas

Vad läser du?

Mitt bästa under året har nog varit att jag fått jobba tillfälligt periodvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Det måste vara cykelsemestern i somras. Den var jättegrym.

Vart då? 🙂

terrormat: Ja, i Australien. Det var även där jag drog ut tänderna och det var därför jag fick betala så mycket. Är 21!

Gud i himmel vad grymt! Vad gjorde du där? Berätta allt! Velat åka dit i miljoner år typ Galen Haha men då låter det väl lite rimligt, eller kanske inte. Men tänkte att här är det väl gratis för de yngre, eller är det olika åldrar i olika delar av landet?

ditt bästa jag: tråden handlar ju om det som var bra med året?

patrick bateman: Kan också berätta om det sämsta under året om ni vill 🙂

Carolineelisabeth95: Ett litet smågräl som hon förstorade och tillslut polisanmälde mig..

Polisanmälde? Det känns extremt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: Fast jag klagar inte. Året får vg

Det känns som en bra attityd 🙂 


   
SvaraCitera