Aviseringar
Rensa alla

det började med att han hade kontakt med sitt ex


Ämnesstartare

hejsan, skrev om min pojkvän billy för ett antal månader sedan då jag hittat sms han skrivit till sitt ex. (borde inte snokat, men jag kände på mig att han döljde något för mig)
och mycket rätt. han hade skrivit sötnos, att han saknade henne osv. Då hade vi varit tillsammans i 3 månader.
fann smsen på nyår.
Han har även haft bilder på henne, jämförde mig med henne ofta osv.. och dum som jag är så sa jag inget, och gick istället och tänkte på detta varje dag.

och så för inte så längesen så berättade jag för billy att jag hittat smsen.
Jag fick honom att erkänna att han varit kär i henne under mer än vårat halva förhållande.
visst har jag haft mina aningar, men var jobbigt att höra det från honom.
Han sa hela tiden att han inte är kär i henne längre, att det bara finns jag i hans tankar. "hur ska jag kunna veta det när du ljugit såhär länge för mig?" blev mitt svar, och massa annat. omöjligt att skriva ner allt jag skällde ut han om.

Jag bestämde mig för att jag ville ta en paus för att veta hur jag ville ha det. Pausen varade dock endast i ca 3 dagar.
Efter det har han ringt mig på fyllan och bett mig dra åt helvete, helt utan anledning. Jag kunde fråga vad han gjorde, eller om han hade kul så flippade han totalt.
Visst, han var full. Men så gör man inte mot sin flickvän, eller?

Sen idag, så ringde han mig och sa att han ville ha en paus för att tänka över vårat fårhållande. okej, sa jag.

Sen kanske en halvtimme senare ringde han och sa : "förlåt, jag skojade bara. jag ville bara att du skulle veta hur jag kände mig när du sa att du ville ha en paus"

Vad är det här för kille? Någon du skulle behålla?

(vi har varit tillsammans i 6 månader btw,)

OTROLIGT TACKSAM FÖR SVAR!

puss,[love]

SDC100935.JPG


   
Citera

Ja!


   
SvaraCitera

Liisah:

Vad är det här för kille?

En smart kille som vet hur man har 2 tjejer samtidigt[wink]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

du råkar inte heta barbara? om inte så kanske du borde fundera på ett namnbyte


   
SvaraCitera

nej, låter som en skräpkille


   
SvaraCitera

nej ta bort honom


   
SvaraCitera

Dumpa pojkvän (igen). Skaffa ny (eventuellt).


   
SvaraCitera

Nej, jag ser inte varför man vill vara med en som driver, ljuger och möjligtvis är otrogen.


   
SvaraCitera

Liisah:

(borde inte snokat, men jag kände på mig att han döljde något för mig)

Ge fan i att snoka!

Liisah:

Efter det har han ringt mig på fyllan och bett mig dra åt helvete, helt utan anledning

Han hade anledning!

Liisah:

Visst, han var full. Men så gör man inte mot sin flickvän, eller?

Eftersom att ni hade paus så räknas du inte som hans flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liisah:

OTROLIGT TACKSAM FÖR SVAR!

Om den personen jag hade varit tillsammans med hade gjort så som du har skrivit i inlägget så hade jag inte velat träffa den personen mer utan istället ha någon som tycker om en för den man är(anser jag).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ge fan i att snoka!

det han gjorde var ju inte så mycket bättre hellet dirkekt. Så det överväger ju.


   
SvaraCitera

Det är väl så'nt beteende många tjejer faller för? Jag ser inte problemet.


   
SvaraCitera

Hur är bilden relevant?

Men, nä, om jag vore i din sits skulle jag flytt fältet och sagt att, hejdå aldrig mer, etc.


   
SvaraCitera

Liisah:

det han gjorde var ju inte så mycket bättre hellet dirkekt. Så det överväger ju.

Men du har fortfarande inte rätt att snoka.


   
SvaraCitera