Aviseringar
Rensa alla

det brinner


krasch:

Usch.
Har de byggt upp skolan igen på samma plats?

ah var rätt tröligt faktiskt..

nää den är stängd helt nu


   
SvaraCitera

Lounge fact:

nää den är stängd helt nu

Sorgligt 🙁
Fast den kanske var ful och dålig..


   
SvaraCitera

krasch:

Sorgligt 🙁
Fast den kanske var ful och dålig..

efter branden ja XD

var asstråkigt med baracker


   
SvaraCitera

Lounge fact:

efter branden ja XD

var asstråkigt med baracker

haha jamen innan!


   
SvaraCitera

krasch:

haha jamen innan!

näää

var fin faktiskt [cry]

var så skumt att gå bland ruinerna... så såg man en toalett o pelarna i caféterian o sådär [cute] man ba oooo där har jag bajsat osv


   
SvaraCitera

Lounge fact:

var så skumt att gå bland ruinerna... så såg man en toalett o pelarna i caféterian o sådär [cute] man ba oooo där har jag bajsat osv

Shit (hahaha), allt borta. Poff.


   
SvaraCitera

krasch:

Shit (hahaha), allt borta. Poff.

mmm va skummit


   
SvaraCitera
time
 time

Ja, pappas studio/ungkarlsstuga på mina föräldrars gård brann ner till grunden med alla hans saker i, instrument och elektronisk utrustning och värdesaker från hela livet. Var förra året i mars tror jag.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ja, pappas studio/ungkarlsstuga på mina föräldrars gård brann ner till grunden med alla hans saker i, instrument och elektronisk utrustning och värdesaker från hela livet. Var förra året i mars tror jag.

gud vad hemskt =( vad hände?


   
SvaraCitera
time
 time

Lounge fact:

vad hände?

Var så dumt, han rostade bröd och brödrosten var lite gammal och skranglig och den kortslöts på något sätt, och den var precis vid ett fönster och ett par gnistor räckte för att få fyr på gardinerna. Sen var det ett jättegammalt hus och isoleringen brann som bensin, så det hela var över på bara någon minut. Var så läskigt. [sad]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

[cool]

tkr också att det är coolt å va som jag[cool]


   
SvaraCitera

råkade nästan börja brinna i mitt hår en gång när jag tänkte flambera crepes[sad] det blev inte ens gott dessutom[sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Sen var det ett jättegammalt hus och isoleringen brann som bensin, så det hela var över på bara någon minut. Var så läskigt. [sad]

men guuuuuuu vilken skräll [sad] men tur att han inte kom till skada, det är huvudsaken


   
SvaraCitera