Aviseringar
Rensa alla

Det brinner - vilka 3 grejer tar du med dig?


Ämnesstartare

Vaknade imorse och tänkte vad jag skulle ta med mig om det började brinna hemma (brand utan kontroll). 

Vilka tre ting skulle ni instinktivt ta med er innan ni rusar ut ur bostaden?


   
Citera

Finns en likadan eller iallafall mycket liknande tråd.


   
SvaraCitera

mig själv mobil o plånbok typ om ja hinner oså


   
SvaraCitera

Mobil, nycklar och något som jag kan äta på vägen.


   
SvaraCitera

Tre levande ting


   
SvaraCitera

Mina 3 hundar fast var d på anstalten så xboxet o tvn 


   
SvaraCitera

Datorn (kanske) mobil och ett fotoalbum. Hudvård kanske också om jag hinner. Fast nä det måste man ju vara grejer man inte kan ersätta eller alltid måste finnas. Läkemedel? Uh. Hemskt att tänka på att det kan börja brinna. Kattmat också förresten pga min katt har så känslig mage att hon spyr om hon ej får den mat hon står inställd på. 


   
SvaraCitera

Skulle släpat ut datorn (eller iallafall hårddiskarna), har väldigt mycket viktiga saker på dom

Sen typ mobilen kanske men inte alls lika viktig


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Datorn (kanske) mobil och ett fotoalbum. Hudvård kanske också om jag hinner. Fast nä det måste man ju vara grejer man inte kan ersätta eller alltid måste finnas. Läkemedel? Uh. Hemskt att tänka på att det kan börja brinna. Kattmat också förresten pga min katt har så känslig mage att hon spyr om hon ej får den mat hon står inställd på. 

intressant! vad menar du med Hudvård?  🙂


   
SvaraCitera

Kan bara komma på en sak rakt av... mina husdjur dvs mina katter. Återkommer med två andra... möjligtvis alla mina hårddiskar om alla hårddiskarna räknas som EN pryl.  Mycket glad


   
SvaraCitera

dator o mobil. Hmm vad skulle det tredje vara? nycklar kan vara bra att ha


   
SvaraCitera

Svårsvår fråga. Egentligen så har jag ingenting av värde på det sättet. Likt Vonki så anser jag inte att katt är en "grej". Låt mig säga; Plånbok, Täcke, Telefon. Inga värdefulla ting men äger inga sådana.


   
SvaraCitera

skulle nog bara ta mobilen så att jag fortfarande har tillgång till bankID utn att behöva beställa mobil o grejer. e fan det enda man behöver

lol

bryr mig så djävla lite om saker
hade varit fett synd o förlora mitt bord dock :S


   
SvaraCitera
höna

jag skulle inte ta mig sj ialf d e en sak som
e säker xD


   
SvaraCitera

🙁 hade räddat
dig


   
SvaraCitera