Aviseringar
Rensa alla

Det där Gazakriget..


Hmpf, även om jag kan känna en viss sympati för palestinierna så är båda sidorna lika god kålsupare d.v.s att de är lika dåliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elmo:

Israel försvarar sin rätt att existera.

Ehm, ja. För världens fjärde största krigsmakt klarar ju inte av palestinierna. [rolleyes]
Och kom nu inte med argumentet om länderna omkring som t.ex Egypten och dem. Israel visade klart vad de går för som krigsmakt vid Sexdagarskriget där man som ensam besegrade sju andra länder. Bah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör glasöken av skiten då.


   
SvaraCitera

passaro:

Ehm, ja. För världens fjärde största krigsmakt klarar ju inte av palestinierna.

Vad har deras kapacitet gentemot palestinierna och deras rätt att försvara sig mot terrorister med varandra att göra? [tard]


   
SvaraCitera

Ladulås:

Gör glasöken av skiten då.

+1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elmo:

Vad har deras kapacitet gentemot palestinierna och deras rätt att försvara sig mot terrorister med varandra att göra? [tard]

rätt mycket. Israel är lika hotat att sluta existera av palestinerna som USA av Mexico i princip.

Staten Israel är byggd på terrormetoder och den fortsätter att existera genom att använda sig av oförlåtliga metoder.


   
SvaraCitera

passaro:

Israel är lika hotat att sluta existera av palestinerna som USA av Mexico i princip.

Israel har aldrig uttryckt Palestinierna som hotet för deras existens utan terrorister som opererar från deras område.

passaro:

Staten Israel är byggd på terrormetoder och den fortsätter att existera genom att använda sig av oförlåtliga metoder.

Staten Israel är erkänd av hela den civiliserade världen. Deras rätt till självförsvar är oinskränkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde inte brytt mig mindre om det kriget så länge inte packet kommer hit och fortsätter våldet på våra gator.

Enda lösningen är väl att droppa några atombomber därnere så slipper vi dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soffe_t:

Enligt mig kommer kriget mellan judar och araber (?) aldrig ta slut

Israeler och Palestinier*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Israeler och Palestinier*

Vet det nu efter lite efterforskningar, vilket jag skrev lite tidigare [wink] Som sagt så var det min kf som sa araber och judar .. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soffe_t:

kf

Knullfröken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Knullfröken?

aa de fattar du väl ?? Vem tror du att ja e ?? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera