Aviseringar
Rensa alla

Det där lilla som avgjorde


Ämnesstartare

Vad var det där lilla som avgjorde ditt val? Vad fick dig att välja just den personen?

Var det något som han/hon gjorde?
Eller var det bara så att det kändes rätt från första början?

Visst, ni kan få skriva massa löjliga svar om ni vill.

Anledningen till att jag frågar är för att jag ligger ensam hemma och känner mig ganska förkrossad. Tänker inte gå in mer på det.

När jag lärde känna mitt ex så träffades vi på en fest, och fortsatte hålla kontakten. Det var så enkelt. Vi hittade kemin direkt och båda ville bara vara med varandra konstant. (Jag är inte intresserad av henne längre)

Nu har jag precis kollat på filmen "The nootbook" (yay..!)

Jag har en tjej som jag är lite småintresserad av (träffade henne förra helgen) , och jag skulle gärna vilja charma henne. Det jag kör på just nu är; gulliga smsa, prata i telefon (när hon väl svarar) och försöka träffa henne så fort hon får tid.

Men jag vill göra någonting som hon kan berätta för sina vänner, något som får henne att flyga till sina rosa moln. Något som gör så att hon vill ha mig!


   
Citera

llooll:

Något som gör så att hon vill ha mig!

du kan int eköpa hennes kär lek faller hon så faller hon annars kan du gå till nästa

mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

du kan int eköpa hennes kär lek faller hon så faller hon annars kan du gå till nästa

Inte det jag är ute efter heller. Men jag tror att jag kan charma henne.


   
SvaraCitera

llooll:

Men jag vill göra någonting som hon kan berätta för sina vänner, något som får henne att flyga till sina rosa moln. Något som gör så att hon vill ha mig!

Dåren:

du kan int eköpa hennes kär lek faller hon så faller hon annars kan du gå till nästa

säger typ samma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

säger typ samma

måste ni vara så trögtänkta? [tard]


   
SvaraCitera

llooll:

måste ni vara så trögtänkta?

måste du skriva en text som alla tolkar på samma sätt trots att det är fel? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

måste du skriva en text som alla tolkar på samma sätt trots att det är fel? [tard]

okej jag har fel. vad är det gulliaste du gjort mot din partner för att charma henne/honom?


   
SvaraCitera

llooll:

måste ni vara så trögtänkta?

vad jag tror Dåren menade var att du inte skall vara någon annan än den du är, så om du håller på och tänker en massa på hur du skall kunna vara perfekt så kommer du göra saker som egentligen inte är du[smile]


   
SvaraCitera

llooll:

okej jag har fel. vad är det gulliaste du gjort mot din partner för att charma henne/honom?

jag har inte behöft ta till några knep för att charma, det sitter i mig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

[smile]

En seriös kebu... är det verkligheten jag befinner mig i? [bigcheers] men jag saknar ditt vanliga jag [sad]

Undrar samma sak som trådskaparen för övrigt.


   
SvaraCitera

salem1:

En seriös kebu... är det verkligheten jag befinner mig i? men jag saknar ditt vanliga jag

Kanske ej är seriös nu, kanske ej är oseriös annars. Ingen som vet mitt vanliga jag[wink]


   
SvaraCitera

llooll:

Vad var det där lilla som avgjorde ditt val? Vad fick dig att välja just den personen?

Jag träffade min flickvän på nätet, närmare bestämt här på UM.

Vi snackade på msn och i telefon i typ två år, som kompisar. Väldigt bra kompisar, men ändå bara kompisar.

Det som gjorde att jag trivdes så bra med henne när vi väl träffades var att hon var exakt likadan som jag hade föreställt mig. Det var verkligen samma person, fast IRL. Hon kändes äkta och hon uppförde sig likadant som hon gjorde på nätet.


   
SvaraCitera

llooll:

Vad var det där lilla som avgjorde ditt val?

episkt sex.


   
SvaraCitera

llooll:

Vad var det där lilla som avgjorde ditt val? Vad fick dig att välja just den personen?

Var det något som han/hon gjorde?
Eller var det bara så att det kändes rätt från första början?

Då får jag skriva om min första "kärlek" då.

vi klickade så bra från första början, och därifrån gick det bara utför oss.

Liksom dock så var det här för nästan 6år sen men var av dem 2 åren så var vi väldigt bra kompisar det gick fram och tillbaka. Men efter det så tog jag initiativet och sa som jag kände och mina känslor blev besvarade.

Men varför jag valde henne var nog för hon var från dag 1 sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lekerkung:

Men varför jag valde henne var nog för hon var från dag 1 sig själv.

Alright thanks. Det känns som att dom bästa kärlekarna är när två personer träffas, fattar tycka för den andra, och bara fortsätter umgås.

Det känns dock som att det är väldigt sällsynt. Jag har varit med om det 2 gånger på 5 år...

Nintendo:

episkt sex.

Underbart! Som det ska vara [smile] Jag börjar gärna mina relationer sådär!


   
SvaraCitera