Aviseringar
Rensa alla

det där med kontaktannonser


Image


   
SvaraCitera

Buddah:

Å andra sidan är hon väldigt komsik. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Jag undviker gärna att värdesätta det. Att värdesätta något är att säga vad som är rätt eller fel. Jag tror mer på normativ dygdetik.

[zzz]

Kakaoxo:

fällde 1 tår

gay!

Kakaoxo:

Önskarlove and peas on the earth

åh gilar åxå
Image

[love]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

Önskar
love and peas on the earth

[love]


   
SvaraCitera

Ska nog skicka pm till den där tjejen, hon verkar vara ett riktigt kap.


   
SvaraCitera

tkr hn tar det här med kontaktannons på um till en ny nivå. hon är en pionjär inom sitt område [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ska nog skicka pm till den där tjejen, hon verkar vara ett riktigt kap.

[y]

funboy1:

tkr hn tar det här med kontaktannons på um till en ny nivå. hon är en pionjär inom sitt område

så sant! hon är 1 förebild


   
SvaraCitera

isola:

Tycker att hennes föräldrar borde lärt henne lite om faran med att öppna sig på nätet med namn och bild som naiv trettonåring. Örjan 45 kommer ju att spamma sönder henne med pm om att han är söte Patrik 14 år som vill ha en flickvän.

[sad]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

Önskar
love and peas on the earth

[love]


   
SvaraCitera

Haha hon e seriöst dum i huvudet kolla PM:t hon skickade till mej.

[Lästes: I dag 16:37] Re: ?
Från: vil_ha_en_kille
I dag 16:22

ha, ha, ha! den var rolig den. hoppas att du blir klokare när du blir äldre. vill inte tjafsa mer nu. och du får tycka vad du vill om mig för att jag bryr mig inte! bye

---- Tuttpojken skrev (2010-08-22 16:14:32) ----

Idiot man kan inte få en sjukdom om man e oskuld isåfall ljuger killen eller så va de du som hade sjukdomen från början om du haft så mycket sex att du inte kan räkna så e du en slampa. Jag e inte rädd för dej för du e tjej.

---- vil_ha_en_kille skrev (2010-08-22 16:01:16) ----

snacka om att vara lite omogen. jag har haft så jävla mycket sex att jag inte ens kan räkna längre! men om jag t.ex. har samlag med en kille som har en könssjukdom så kommer ju jag också få det. men var hard en killen fått det ifrån om han bara har legat med mig? det måste ju börja någonstans! man måste ju få en sjukdom av någon anledning!! och jag hoppas att du använder kondom... och jag ska börja åttan så du bör nog passa dig för att jag vet var din brevlåda bor!!!

---- Tuttpojken skrev (2010-08-22 15:52:21) ----

Ehh e du dum eller nåt man kan fan inte få könssjukdomar av å runka kan du ingenting eller? Man kan ba få könssjukdomar om man har sex med nån annan som har könssjukdomar o min flickvän har inga sjukdomar så de e riskfritt för oss å ha sex. Varför skulle jag berätta för mina föräldrar att jag runkar tror dom fattar de själva jag e liksom inte 5 längre. Berättar du för dina föräldrar att du pullar? Har du inte haft sexualkunskap?

---- vil_ha_en_kille skrev (2010-08-22 14:59:17) ----

du måste ha seriösa problem om du både runkar och heter tuttpojken. vet vad som kan hända om man runkar när man är så ung som du? man kan få allvarliga könssjukdomar och det vill du inte ha. jag lovar. om du så hemskt gärna vill ha sexuella stunder med din flickvän så borde du kanske vänta tills du är i min ålder eller till och med äldre!!:O och vad säger dina föreldrar om att du runkar på din friid eller dem vet det kanske inte??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttpojken:

Jag e inte rädd för dej för du e tjej.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera