Aviseringar
Rensa alla

Det dummaste ni någonsin hört


Ämnesstartare

Vad är det allra dummaste ni någonsin hört någon säga?

Till exempel när min femtonåriga klasskompis trodde jag var halvt utlänning för att min pappa kommer från norrland
Eller en kompis som elakt rättade alla som stavade låtsas låtsas och ändra dom till lodsas 
En annan frågade om Thailand var ett land eller en värdsdel 


   
Citera

En tjej i min klass trodde att Danmark tillhörde Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att gud finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån snubbe på worldstarhiphop tror att danmark är en stad i sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

givetvis tillhör "Du dör av cannabis" favoriten av dumma saker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att game of thrones är en sann historia.


   
SvaraCitera
mynona

sådant amerikaner säger tror jag. jag förtränger dumheter. men det kan vara svårt att skilja dumhet från okunskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste någonstans en person som trodde att titanic var live-inspelad och tyckte det var konstigt att Leonardo överlevde (att han lever idag liksom)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Läste någonstans en person som trodde att titanic var live-inspelad och tyckte det var konstigt att Leonardo överlevde (att han lever idag liksom)

Han är välbevarad och har absolut åldrats med värdighet, sedan olyckan 1912.  😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon frågade mig om jag hade slöja hemma istället då jag är muslim och inte hade slöja ute. sa ja på skämt och den frågade om jag även hade den i duschen. 100% seriös

 

 

 

om jag är släkt med alqaida

 

hörde även någon diskussion mellan 2 tjejer ifall thailand låg i asien eller inte  = ) d va rätt dumt

 

 

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte riktigt. Spontant kommer jag att tänka på sådant jag läst rasister skriva på Flashback. Minns t.ex. att jag såg en diskussion som handlade om Zlatan och varför han inte bör ses som svensk. Som argument skrev någon typ "hade han levat i Tyskland på 40-talet hade han haft en davidsstjärna på sig". Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

om jag är släkt med alqaida

 

 

 

är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

är du?

är det inte ganska självklart att hon är det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett kul samtal jag hörde på tåget för några år sedan. Samtalet var mellan två tjejer. Dom pratade om ett sex som den ena av dom skulle ha haft helgen innan:

Tjej 1: Var det verkligen nödvändigt att du och din pojkvän hade sex när ni sov över hos mig?

Tjej 2: Ja, det var lite spännande. Liksom.

Tjej 1: Men man har inte sex hos den man sover över!

Tjej 2: Men var det verkligen tvunget att banka i väggen för att få oss att sluta?

Tjej 1: Det gjorde jag inte... Det var min mamma.

Det samtalet var lite kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det dummaste jag hört någon säga....

Jag hörde en kvinna på centrum säga sig på allvar tror att Oslo är en stad i Sverige.


   
SvaraCitera