Aviseringar
Rensa alla

Det dummaste ni någonsin hört


Ämnesstartare

Frågade en i kassan på MacDonalds hur mycket kött en BigMac innehåller
"Assååh det är ju typ två 45 gram, så de borde ju bli .... hmmm... mmm.. eehh... 90 gram tror jag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

är du?

 =)

 

 

brukar ofta höra dumma dikussioner på bussarna. kmr inte på ngn nu

synd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar inte ens på det örat. Söt Eller kanske har reagerat på nåt vid något tillfälle, men isåfall glömt det .


   
SvaraCitera

en tjej i min klass på högstadiet frågade om jorden står stilla när det inte blåser


   
SvaraCitera

har hört en person säga att det inte är naturligt för tjejer att ha hår under armarna också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En polare till mig kommer ofta med intelligensbefriade uttalanden. Fan att jag inte kommer på ett bra exempel nu. Men så snart jag hör något nytt, skriver jag ner det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just fasen, samma person som trodde norrland var utomlands råkade jag lura i att det finns mjöl i saft. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En f-d vän kom med ett uttalande som fick mig att nästan gå i taket, på riktigt. Vi pratade om vad vi gillar för typ av tjejer. Och så säger han då, helt på allvar, att han inte gillar smala tjejer för att smala personer är så jobbiga och mest bara tänker på sig själva. Dels tog jag ju det personligt, då jag är ganska (läs väldigt) underviktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
en tjej i min klass på högstadiet frågade om jorden står stilla när det inte blåser
  

naivitet är vackert.


   
SvaraCitera

"do you have houses in sweden?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en tjej i gymnasiet: "vad är en kvadrat?"

en annan: "tror protestanter på gud?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är tjej, du kan inte ha muskler Galen 

nä skoja men hört mkt dumt i  mitt liv, det värsta är att man inte vet hur man ska reagera. brukar skratta förtvivlat som i ett försök att "snälla säg att du skojar" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
en tjej i min klass på högstadiet frågade om jorden står stilla när det inte blåser

bäst.

---

under min grundskolegång stötte jag flera gånger på människor som inte förstod skillnaden på norge och norrland. jävla skåningar.

annars är min personliga favorit: "efter revolutionen kommer det inte finnas några våldtäkter" från en tjugotreåring. den kittlar obehagligt på så många sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vuxen kvinna kom fram med sitt barn och frågade:

"Ursäkta mig, men min son undrar vart kossorna har sina toaletter?"

Detta sades när min ridlärares gård hade "öppet hus". Dom har då inte bara hästar uppe på den gården, utom en mängd olika djur, däribland kor.

(Dock så lyckades jag inte höra denna intelligenta fråga själv utan min ridlärare berättade detta för mig lite senare.)

Men seriöst, kan inte en vuxen kvinna veta att en ko skiter på marken? Var hon tvungen att fråga någon om dom visste var kor skiter?

Sjukt.


   
SvaraCitera

när jag var på skansen 1 gång frågade 1 tant mig om älgarna verkligen va älgar pga "de har ju inga horn!?"


   
SvaraCitera