Aviseringar
Rensa alla

det finns 3 jobbiga saker med te


sincan
Ämnesstartare

jobbigt att göra[n]
tar slut[n]
man blir kissnödig[n]


   
Citera

ibland åker det teblad i vattnet det är jobbigast. sen vet jag aldrig vart man ska lägga tepåsen/silen efter det är klart så man måste typ tänka ut det också.


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

hästpojken:

ibland åker det teblad i vattnet det är jobbigast. sen vet jag aldrig vart man ska lägga tepåsen/silen efter det är klart så man måste typ tänka ut det också.

jo, det är jobbigt, men det är saker en expert faktiskt kan undvika ganska lätt, därför inga jobbiga saker![no-no]


   
SvaraCitera

MEN

finns [y]

Nu har jag inte ont i halsen längre! Låter dock som en hes smurf, men har inte ont i halsen! [y][y]

Nu pratar jag om en tekopp med forest fruit, massa mjölk och 6 sockerbitar.


   
SvaraCitera

Punkt ett: Enkelt att göra om man har annat att hålla uppmärksamheten på medan vattnet kokar.

Punkt två: Ja. [mad]

Punkt tre: Stämmer, dock ej så värst störande. Alla ska vi bli kissnödiga.


   
SvaraCitera

Skönt att man inte dricker te[bigsmile]


   
SvaraCitera

hästpojken:

sen vet jag aldrig vart man ska lägga tepåsen/silen efter det är klart så man måste typ tänka ut det också.

Asiett, liten skål, dricka ur tekopp med fat. [y]


   
SvaraCitera

sincan:

men det är saker en expert faktiskt kan undvika ganska lätt, därför inga jobbiga saker![no-no]

en expert blir inte kissnödig av te. om du var expert så kunde du bygga nån maskin som gjorde te och hällde upp det till dig, så skulle det inte ta slut under din livstid


   
SvaraCitera

Skrämd av en kvist:

Asiett, liten skål, dricka ur tekopp med fat. [y]

ja precis. valmöjligheterna är många


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Underlig:

Nu pratar jag om en tekopp med forest fruit, massa mjölk och 6 sockerbitar.

Mangote med mjölk och honung

Underlig:

Nu har jag inte ont i halsen längre! Låter dock som en hes smurf, men har inte ont i halsen! [y][y]

Det har jag, som fan[sad]

Skrämd av en kvist:

Punkt ett: Enkelt att göra om man har annat att hålla uppmärksamheten på medan vattnet kokar.

Ja, men det är fortfarande jobbigt att släppa det man håller på med bara för att göra te, tex om du pluggar kan du inte plugga exakt lika koncentrerat samtidigt som du gör te, om du nu inte är nått jävla mastermind som dessutom pluggar där det finns tillgång på allt du behöver för att göra te.


   
SvaraCitera

sincan:

Mangote med mjölk och honung

gillar mangote men inte honung, det ska vara socker socker socker

sincan:

Det har jag, som fan

aw :c


   
SvaraCitera

sincan:

6 sockerbitar.

???????????????????[chocked][chocked]


   
SvaraCitera

4. Man får missfärgade tänder [n]


   
SvaraCitera

tur att jag inte gillare dåeee


   
SvaraCitera

Underlig:

massa mjölk och 6 sockerbitar.

mjölk å socker är inte bra för halsen. drick te som det är


   
SvaraCitera