Aviseringar
Rensa alla

Det finns ännu hopp för oss som vill ha större snopp!


Ämnesstartare

http://www.metro.se/2009/11/10/52744/forskare-har-skapat-fungerande-snoppa/index...

Teamet vid Wake Forest Baptist Medical Center i North Carolina tror att tekniken kan hjälpa patienter som drabbats av cancer eller skador på penis eller som lider av erektionssvårigheter. I teorin kan den också användas på fullt friska män som vill öka sin penisstorlek.

När tekniken förfinas ska forskarna kunna skräddarsy penisarna efter patientens behov. [y]

Låter väl bra? Skulle ni använda er av tekniken om det vore möjligt, billigt och riskfritt idag?


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker inte det låter bra, önskar att vi kunde acceptera våra kroppar som de är osv. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men nej.


   
SvaraCitera

Hahaha. Skönt att höra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

Tycker inte det låter bra, önskar att vi kunde acceptera våra kroppar som de är osv.

isola:

men nej.

Denna tråden är ämnad för kukbärare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Denna tråden är ämnad för kukbärare.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fett med tongt! [bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Zwift:

Denna tråden är ämnad för kukbärare.

vadå? tänk om jag anser mig äga en killes snopp och skulle vilja ha den större... får inte jag skriva här då?[mad]

nämen fy... skräddarsydd penis låter... eh... lite som något ur Frakenstein. Hans monster hade nog en skräddarsydd salami.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funkar ju ej. Attans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra att höra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

vadå? tänk om jag anser mig äga en killes snopp och skulle vilja ha den större... får inte jag skriva här då?

Man kan inte äga andra människors kroppar.

metafor:

nämen fy... skräddarsydd penis låter... eh... lite som något ur Frakenstein. Hans monster hade nog en skräddarsydd salami.

Haha [cute]


   
SvaraCitera

Zwift:

Man kan inte äga andra människors kroppar.

Ändå finns det folk som gör det![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Ändå finns det folk som gör det!

Nej, hur kan det finnas folk som gör något som är omöjligt? Ganska motsägelsefullt...


   
SvaraCitera

Zwift:

Ganska motsägelsefullt...

Duuu kan vara motsägelsfull![cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Duuu kan vara motsägelsfull!

Ja men väljer att inte vara det för jag anser det efterblivet.


   
SvaraCitera