Aviseringar
Rensa alla

Det finns ännu hopp för oss som vill ha större snopp!


Ämnesstartare

Man skall icke leka Gud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle aldrig kunna tänka mig göra!
(Eller kanske om jag hade en liten kuk...)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Skulle aldrig kunna tänka mig göra!
(Eller kanske om jag hade en liten kuk...)

Jag känner mig hotad! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Jag känner mig hotad! [mad]

Du kan ta det lugnt.
It's not pointing your direction... [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

tekniken kan hjälpa patienter som drabbats av cancer eller skador på penis eller som lider av erektionssvårigheter. I teorin kan den också användas på fullt friska män som vill öka sin penisstorlek

Förresten - det där är idiotiskt tänkt och skrivet av den som skrev det.

Självklart kommer tekniken (om den utvecklas så långt) i huvudsak att användas till att förstora redan fungerande snoppar - det är ju där alla pengar finns!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Förresten - det där är idiotiskt tänkt och skrivet av den som skrev det.

Självklart kommer tekniken (om den utvecklas så långt) i huvudsak att användas till att förstora redan fungerande snoppar - det är ju där alla pengar finns!

Hm, på vilket sätt gör det de påståendena idiotiska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Hm, på vilket sätt gör det de påståendena idiotiska?

De säger att tekniken ska hjälpa sådana som skadats av cancer eller har erektionssvårigheter - och "i teorin" kan den även användas till att göra fullt fungerande penisar större.

Sanningen är den att i huvudsak kommer tekniken användas till att göra fullt fungerande penisar större eftersom det kan man tjäna mer pengar på.
Sjukhusen kommer fixa till lite trasiga kukar då och då men män som är missnöjda med sina små pillesnoppar kommer betala stora summor till plastikkirurgi hela tiden...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Låter väl bra? Skulle ni använda er av tekniken om det vore möjligt, billigt och riskfritt idag?

absolut! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Sanningen är den att i huvudsak kommer tekniken användas till att göra fullt fungerande penisar större eftersom det kan man tjäna mer pengar på. Sjukhusen kommer fixa till lite trasiga kukar då och då men män som är missnöjda med sina små pillesnoppar kommer betala stora summor till plastikkirurgi hela tiden...

Ja så skulle det nog bli men tycker inte det säger emot det som stod i artikeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera