Aviseringar
Rensa alla

Det finns UMare jag skulle vilja sparka ner


Ämnesstartare

Misstänker att jag även skulle göra det om jag av någon anledning träffar dem IRL. 

Känner du likadant? 


   
Citera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja fast vill inte sparka bara, sparka knytnäva brotta ner hålla fast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är nyfiken på vilka ni vill sparka ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nee 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag brukar inte känna så. Min eventuella frustration brukar snarare ta sig uttryck i att vilja intellektuellt utmana olika världsbilder och idéer, för att kunna nå någon typ av expanderat medvetande och idé- och värderingsvärld hos de jag samtalar med. Fungerar inte det, brukar jag snarare vilja förstå de bakomliggande faktorerna till hur det kommer sig att människor ser saker på olika sätt och hur det kommer sig att dom inte vill försöka se ur fler perspektiv (utan att på något sätt värdera mina tankar som bättre än deras i någon mån).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar jag hade chibs tålamod


   
SvaraCitera

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland känner jag för att skjuta dem, med färgbollgevär naturligtvis. Sparka ner känns dock lite väl brutalt.


   
SvaraCitera

Chibibbi: brukar jag snarare vilja förstå de bakomliggande faktorerna till hur det kommer sig att människor ser saker på olika sätt och hur det kommer sig att dom inte vill försöka se ur fler perspektiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i mitt huvud får jag 1 tillfredsställelse av att inbilla mig att ja slår någon, vet dock att jag lär aldrig göra pga har inte den psykiska lr fysiska kraften

men de e skönt i huvet 


   
SvaraCitera

Chibibbi: brukar jag snarare vilja förstå de bakomliggande faktorerna till hur det kommer sig att människor ser saker på olika sätt och hur det kommer sig att dom inte vill försöka se ur fler perspektiv

+ lite:

Chibibbi: (utan att på något sätt värdera mina tankar som bättre än deras i någon mån).

beroende på omständigheter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill bara slå ner birger för han e en sån douche 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland kanske, men det brukar gå över. 


   
SvaraCitera