Aviseringar
Rensa alla

det går att fråga mig också


Ämnesstartare

inga läxaktiga frågor bitte

jobbig fråga = jobbigt svar/ ingen kommentar 

kanske svarar med en fråga 

[ ] x om du läst o godkänner trådvillkoren 

länge leve tveksamma trender 


   
Citera
Ämnesstartare

är du oftast glad eller ledsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tycker du om att det finns nazister och antifeminister på ungdomar.se?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad tycker du denna sida ger dig kontra tar ifrån dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
är du oftast glad eller ledsen?

Hmm.  Det varierar i perioder, under vinterhalvåret är jag mer ledsen än glad, eller inte direkt ledsen, mer trött.  Under den soliga delen av året är jag absolut mest glad, får massa energi också.  Nästa år tänker jag äta D - vitamin under vinterhalvåret så kanske jag kan va mest glad då också om det är d-vitamin brist det kan bero på, vette sjutton. 

ennie:
vad tycker du om att det finns nazister och antifeminister på ungdomar.se?

Hellre att de finns här än att de inte gör det. Gillar inte när alla har samma åsikter på en plats/ i en grupp, blir lätt extremism då eller ba tråkigt.  En fördel med att de är här är ju att man får argumentera mot dem och möjligtvis visa dem brister i deras tänk  osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Vad tycker du denna sida ger dig kontra tar ifrån dig?

Ger: tidsfördriv av den mindre kvalitativa sorten,  möjligtvis får jag bättre förståelse för hur jämnåriga i samhället är och lär mig bättre hur de ska bemötas osv,  ibland intressanta ordväxlingar och kontakt med trevligt folk   
Tar: tid, känns även som om man är här länge och intensivt under ett tag blir man lite seg i huvet,  kan få dåliga känslor av denna sida också eller att de blir förvärrade,  denna gråa tråkiga design  tar bort min entusiasm också  så blir rätt likgiltig efter att ha varit här ett tag som att titta på en cementklump jaja. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatswer:

Ger: tidsfördriv av den mindre kvalitativa sorten,  möjligtvis får jag bättre förståelse för hur jämnåriga i samhället är och lär mig bättre hur de ska bemötas osv,  ibland intressanta ordväxlingar och kontakt med trevligt folk   
Tar: tid, känns även som om man är här länge och intensivt under ett tag blir man lite seg i huvet,  kan få dåliga känslor av denna sida också eller att de blir förvärrade,  denna gråa tråkiga design  tar bort min entusiasm också  så blir rätt likgiltig efter att ha varit här ett tag som att titta på en cementklump jaja. 

Jag förstår, hoppas att du trots allt tar dig i kragen (eller är det tvärtom?) och hänger här lite ändå jag tycker du bidrar på ett bra vis,  tror jag har sagt detta förr.


   
SvaraCitera
mynona

Har du skrivit en "Vad tycker jag om dig tråd?" Hur som helst hör jag gärna vad du anser om mig!


   
SvaraCitera

oatswer: jobbig fråga = jobbigt svar/ ingen kommentar

engagemanget i denna tråd är otroligt inspirerande


   
SvaraCitera

 [x] x om du läst o godkänner trådvillkoren

Gillar du techno?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag förstår, hoppas att du trots allt tar dig i kragen (eller är det tvärtom?) och hänger här lite ändå jag tycker du bidrar på ett bra vis,  tror jag har sagt detta förr.

aa förut tyckte jag det var svårt att hålla mig undan sidan, nu är det svårt att komma på att gå in på den, ska nog hitta en balans. o ja det har du,  men kul att höra igen! 

mynona:
Har du skrivit en "Vad tycker jag om dig tråd?" Hur som helst hör jag gärna vad du anser om mig!

nej det har jag inte känt för att göra. Hm jag tycker du är ibland lite svår att få begrepp om, men för det mesta tycker jag du är trevlig.  Ditt intresse för kunskap och att utvecklas tycker jag är bra. Du är för övrigt snygg på ett majestätiskt vis och ser ut som en som rör sig värdigt typ.  Nehativt: är inget fan av att du brukar skriver riktigt långa texter o ibland så verkar du ha lite lätt att missförstå folk.  Gillar dig. 

ToxicWithaHintOfSteam:

engagemanget i denna tråd är otroligt inspirerande

jao gotta love it 

My dreams are her:
 [x] x om du läst o godkänner trådvillkoren

Gillar du techno?

aa ibland, men har inte så bra koll på techno så har inte hittat några techno favoriter 


   
SvaraCitera

sometimes i fantasize when the streets are cold and lonely and the cars they burn below me


   
SvaraCitera
kachin

vad ska du göra i sommar? Söt


   
SvaraCitera
mynona

oatswer: nej det har jag inte känt för att göra. Hm jag tycker du är ibland lite svår att få begrepp om, men för det mesta tycker jag du är trevlig.  Ditt intresse för kunskap och att utvecklas tycker jag är bra. Du är för övrigt snygg på ett majestätiskt vis och ser ut som en som rör sig värdigt typ.  Nehativt: är inget fan av att du brukar skriver riktigt långa texter o ibland så verkar du ha lite lätt att missförstå folk.  Gillar dig.

Svår att få grepp om för att jag är privat? Tack för majestätisk! 😉 Jag vill också utrycka mig kortare, jag skriver helt automatiskt. Tack Åstravenö. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatswer:

aa förut tyckte jag det var svårt att hålla mig undan sidan, nu är det svårt att komma på att gå in på den, ska nog hitta en balans. o ja det har du,  men kul att höra igen! 

   

Ja det är något som försvunnit med nydaningen, ett extra element som inte finns där längre.  Det verkar dock ha hjälpt upp andelen nyreggningar om andré har informerat mig korrekt.


   
SvaraCitera