Aviseringar
Rensa alla

Det går inte att vara en god människa idag!


Ämnesstartare

Det är skvatt omöjligt. Ibland efter jag sett en video om nån (te.x Oskar Shindler eller
Moder Theresa) som hjälpt utsatta, så blir jag inspirerad att vara lika
hjälpsam nästa gång jag går ut.

Alltid händer det omvända, eftersom folk är så otrevliga och själviska,
falska, bitchiga, orespektlösa, så tappar jag lusten efter 2 minuter av
att försöka vara respektfull. Ungar i gäng som har ingen respekt mot
någon, kvinnor (speciellt de snygga) som är otacksamma och fördömande
mot precis alla utom sig själv och sina ytliga väninnor, män som spelar
alpha.

Om världen är menat att vara såhär otrevlig, så gärna för mig. För varje
år blir samhäller mer otrevligt har jag märkt. Jag kommer vara lika
otrevlig och självisk.

Orkar ni vara trevliga i dagens samhälle?


   
Citera
Ämnesstartare

ja 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anmäld för trådstöld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*******:
anmäld för trådstöld.

Anmäld för försäkringsbedrägeri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*******:
anmäld för trådstöld.

är du rävpojken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

Anmäld för försäkringsbedrägeri.

anmälan avklagad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*******:

anmälan avklagad.

FÖRSTA!.....ANDRA!.......TREDJE!!!! SÅLD TILL PUNKT OCH PRICKA FÖR 58,00000 SVENSKA KRONOR.


   
SvaraCitera
mynona

Ja. Mot random människor är jag bara vanligt frånvarande artig, mot folk jag umgås med är jag mer fokuserat trevlig. Oftast agerar folk som de behandlas och man får vad man ger. Nä det stämmer inte alltid men ofta nog för att tillämpas. Du umgås i fel kretsar och med fel människor och är bitter det är allt. att ha sex med snygga tjejer är inte en sådan otroligt fantastisk sensation. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Ja. Mot random människor är jag bara vanligt frånvarande artig, mot folk jag umgås med är jag mer fokuserat trevlig. Oftast agerar folk som de behandlas och man får vad man ger. Nä det stämmer inte alltid men ofta nog för att tillämpas. Du umgås i fel kretsar och med fel människor och är bitter det är allt

nästan alla jag träffar på är otrevliga...alla är så jävla "man-måste-vara-komplett" idag och dömer en så jävla hårt och dom uppträder med världens bästa självförtroende, och anser sig rätten att vara "dryg".

men värst är det på internet, jag har skrivit elaka saker men det är endast mot folk skrivit elaka saker mot mig. men det anses ok när dom gör det, men inte när jag gör det....vafan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feta_lex: orespektlösa

Hatar när folk är orespektlösa! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte ens han själv som skrivit tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*******:
det är inte ens han själv som skrivit tråden.

ok smartass, ibland kanske man lånar någon annars tråd som man tyckte var bra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Hatar när folk är orespektlösa! Rodnar

hånar du mig?


   
SvaraCitera
mynona

feta_lex: nästan alla jag träffar på är otrevliga...alla är så jävla "man-måste-vara-komplett" idag och dömer en så jävla hårt och dom uppträder med världens bästa självförtroende, och anser sig rätten att vara "dryg".

då umgås du med fel människor och försöker få kontakt med dem på fel plats. om man tex försöker umgås med folk på krogen är ett sådant resultat logiskt. jag umgås inte med den typen av människor. 

feta_lex: men värst är det på internet, jag har skrivit elaka saker men det är endast mot folk skrivit elaka saker mot mig. men det anses ok när dom gör det, men inte när jag gör det....vafan?

vet inte vilka specifika exempel du menar för allt avgörs fall till fall. elakhet är subjektivt, men tex senast jag såg att du skrev något som sågs som elakt här så är det ju värre att tvingas till sex än att inte få ha det alls, därför såg folk dig som elak först. det var självupptaget. 


   
SvaraCitera
mynona

*******:
det är inte ens han själv som skrivit tråden.

är du inte ennie trots allt...? 


   
SvaraCitera