Aviseringar
Rensa alla

Det gör ont!!


Ämnesstartare

Hej. Jag är en tjej på 17 år. Jag och min pojkvän har bestämt oss för att ha sex, för första gången för oss båda. När vi har försökt att ha sex så har det inte funkat eftersom det gör ont i mig och det tar lixom stopp. Nån som har nåt tips på hur man ska göra för att det ska funka?
PS. Jag äter P-piller så vi har inget problem med kondom.


   
Citera

Är du våt? Är du kåt? Kan du sticka in fingrar själv?


   
SvaraCitera

Ett tips är att helt enkelt slappna av, då kommer det mesta automatiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar det emot så är du väl inte tillräckligt våt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grundreglerna är att vara kåt, våt och avslappnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det brukar väl göra ont för vissa första gången.. bara köra och föra in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glidmedel är mitt tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Glidmedel är mitt tips.


   
SvaraCitera

joo91:

Hej.

Jag har precis samma problem som dig. Vi försökte ha sex igår för första gången. (han är dock inte oskuld) han hade rätt stor kuk och jag kunde för mitt liv inte bli våt hur jag än gjorde, han smekte mig o.s.v han kom inte in och det gjorde asont på mig.
Det kändes som att det var något fel på mig för jag brukar bli lite kåt iaf när vi bara ligger och myser och kollar på film, tåflörtar, pussas lite o.s.v men när det går "vildare" till blir han jättehård men det händer ingenting med mig.

askasst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EN STUND PÅ NATTEN MEN INTE PÅ DAAN OCH ALLA RUNTOMKIRRRING DOM MRKER INGENTING DET GÖR ONT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Är du våt? Är du kåt? Kan du sticka in fingrar själv?

Jo visst är jag det!! Men eftersom man inte är så erfaren så är det lite svårt o veta vad tillräckligt våt betyder, men antagligen har det inte varit tillräckligt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Kan du sticka in fingrar själv?

Men det här med att sticka in fingrarna själv kan ju vara lite svårt eftersom när man gör det på sig själv så blir inte jag våt iaf. Kanske ska försöka med glidmedel?


   
SvaraCitera

Det gör ju ont första gången för alla... men slappna av och ha låååångt förspel så går det nog ska du se 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera