Aviseringar
Rensa alla

Det gör ont när vi har sex och tjejen kommer inte?


Ämnesstartare

Hej! Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 7 månader. Jag är 15 och han är 16. Vi har tagit det rätt så långsamt och för 2 veckor sedan hade vi sex första gången. Då hade vi både onanerat varandra och haft oral-sex. Jag har fått orgasm när han pullar mig. Då har jag fått "vanlig" orgasm och fontän-orgasm när han har nått G-punkten med fingrarna. Så vi var väldigt bekväma med varandra, vi hade tänkt vänta tills jag fått min mens och börjat med mina p-piller men när vi skulle sova över så låg vi i sängen och mös och hånglade i underkläder och vi blev väldigt kåta båda två och började gnidas mot varandra och då hade vi sex! Först utan kondom en stund, det gjorde inte ont när han stoppade in den och jag var våt och avslappnad. 

Sen kände han att han var nära på att komma så han tog på en kondom. Det var väldigt skönt sex och vi gjorde det kvällen efter också. 3:e gången vi skulle ha sex så gjorde det lite ont när han stoppade in den men sen blev det skönt som vanligt. 

Vi har haft sex 6 gånger nu och alla de senaste gångerna har det gjort ont när han stoppat in den. Kommer vi inte kunna ha sex för att jag är för trång? För i början gör det ont sen känns det inte så mycket och sen börjar det göra ont igen. Dessutom så har jag inte kunnat komma av penetration vilket han gärna vill att jag ska göra. Jag var nära på att komma när jag red på honom men han vill bara köra missionären för han tycker inte det är lika skönt när jag är uppe på honom. Vad ska vi göra för att få bättre sex?


   
Citera
Ämnesetiketter

Glidmedel? 


   
SvaraCitera

var avslappnad. ha det skönt.


   
SvaraCitera

Det kan komma ut sperma innan man får orgasm också, så rekommenderar kondom under hela samlaget! 


   
SvaraCitera
time
 time

På vilket sätt gör det ont? 


   
SvaraCitera

Se till att vara ordentligt våt och avslappnad. Och använd glidmedel. Ibland kan vi känna oss tillräckligt våta och helt avslappnade fastän kroppen behöver mer tid mvh gammal och vis


   
SvaraCitera

Sedan är det långt ifrån alla tjejer som kan komma av endast vaginal penetration. Livet är inte som i filmens värld där lite in och ut räcker.


   
SvaraCitera

Ha som sagt kondom under hela samlaget eftersom det inte fungerar som ni tycks tro, att det gör ont i början kan bero på många saker men en del måste alltid ta det försiktigt till en början. 


   
SvaraCitera

De kan göra ont både för killen och tjejen om man har sex många gånger om dagen, man kan även bli svullen så jag avråder dig från att ha sex flera gånger om det är så att det börjar göra ont, då ska ni självklart ta en paus.


   
SvaraCitera

Många vill tvärt om ha en trång slida.


   
SvaraCitera

är det inte så det ska vara?


   
SvaraCitera

Vad gulliga ni verkar vara... Hoppas allt blir bra


   
SvaraCitera