Aviseringar
Rensa alla

det här är fucking metal!


sedje
Ämnesstartare

Schism:

en metall är ett grundämne (eller "en legering med metalliska egenskaper" - wiki) men metall är inte ett grundämne. så kan man sammanfatta läget.

Vi diskuterar alltså grundämnen i en musik tråd...


   
SvaraCitera

sedje:

Vi diskuterar alltså grundämnen i en musik tråd...

På sätt och vis. Poängen är att upplysa Isteche att metall inte är vidare metal (med tidiga Metallica som undantag).


   
SvaraCitera
Paseo

När Paseo var 13 och tyckte att I don't give a flying fuck motherfucker var det coolaste man kunde säga försökte hon också lära sig att growla.

Jag fick lära mig att man ska dricka whiskey, det ska på något sätt hjälpa till att lyckas. Prova vettja.


   
SvaraCitera
sedje
Ämnesstartare

Vatten blir perfect, i alla fall i längden, men några låtar??


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Träna på joddling.
Då jävlar får man ligga.

[love]


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Träna på joddling.
Då jävlar får man ligga.

[love]


   
SvaraCitera

Inhalera INTE då du screamar. Det är sjukt skadligt för rösten även om det inte gör ont. Gå till en sångpedagog ifall du vill lära dig growls och scream ordentligt. Många nu för tiden har bra koll på det.


   
SvaraCitera
sedje
Ämnesstartare

dyngbög:

Inhalera INTE då du screamar. Det är sjukt skadligt för rösten även om det inte gör ont. Gå till en sångpedagog ifall du vill lära dig growls och scream ordentligt. Många nu för tiden har bra koll på det.

Bad jag om din åsikt? nej, så dela den inte. det är inte alls skadligt om man gör på rätt sätt och man kan fortsätta så länge det inte gör ont


   
SvaraCitera

sedje:

Bad jag om din åsikt? nej, så dela den inte

Om du ska ha den attityden mot folket på forumet så behöver du väl inte fråga något från början?

· Respektera alltid andras åsikter! Det är inte alltid man delar samma uppfattning om saker, men det är viktigt att få ha sina egna åsikter utan att någon smutskastar eller hånar en för dem!

· Givetvis finns det folk som inte klarar av att respektera andra (tyvärr finns det för många) och istället beter sig illa mot dem. Om detta händer dig så lägg dig inte på samma låga nivå och undvik att göra likadant tillbaka.


   
SvaraCitera

sedje:

Bad jag om din åsikt? nej, så dela den inte. det är inte alls skadligt om man gör på rätt sätt och man kan fortsätta så länge det inte gör ont

Haha, okej. Jag gav dig bara ett tips som kan bespara dig sjukt mycket trassel med rösten senare i livet. Jag ser att din attityd speglar din musiksmak.


   
SvaraCitera
sedje
Ämnesstartare

Jag ser bara ingen andledning att påstå att det förstör halsen då du inte har några bevis som stödjer detta påstående


   
SvaraCitera

sedje:

inhale

sedje:

scream

sedje:

bmth

sedje:

suicide silence

Det där är bara fel. Börja lyssna på Nunslaughter så blir det nog folk av dig.


   
SvaraCitera