Aviseringar
Rensa alla

Det här är tråden om era sjukaste fylleminnen, eller icke minnen...


Ämnesstartare

Jag hade nog mitt häromdagen.
Eller i fredags närmare bestämt.

Hade inte varit på fest på ett regält tag och tänkte att nu ska vi festa till det ordentligt!

Jag minns att jag inte hade något snapsglas så jag hällde upp från min sjuttis i en kork och sa
"...ikväll ska jag supa bort alla mina problem!"
Det slutade med att jag gick ifrån festen i endast strumpor, partykläder och min väska.

Vet inte riktigt varför jag gick, tror jag mådde dåligt.

Nästan minne är att jag trillar ner för en slänt.
(En mycket brant sådan, kanske byns brantaste)
Är där ett tag, har ingen aning hur länge och lyckas knappt ta mig upp. Jag får använda alla mina krafter till att bokstavligen klättra upp för den ömöjliga backen.

Minne nummer tre, är hemma hos min kompis där jag skulle sova, trodde att jag skulle kunna ta mig in där ljudlöst och smidigt och bara sova av mig ruset. Icke sa nicke,
Det är ju det som är den lilla nackdelen med sprit.
MAN TÄNKER INTE.

Minne nummer fyra, blir hämtad av mamma och hennes kille.
Vaknar upp dagen efter i min säng, fullt påklädd med jordiga söndernässlade händer. Jag måste ha greppat tag om nässlorna när jag skulle ta mig upp, för stickandet försvann inte förens på kvällen senare samma dag, ett helt dygn efter mitt lilla missöde.
Dagen efter hittar jag och frida min väska längst ner på marken vid backen.

Så, bjud nu på av era minnen! 🙂
Ingen annan som råkat trilla ner för en brant backe ? [cheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera

Amatör.
Jag skulle kunna fylla den här tråden med mina galna eskapader, men det blir för mycket text det, lol.


   
SvaraCitera

Jag är konstakt sjuk, såväl nykter som full. Folk kan intyga detta, så att plocka ut några speciella saker går nog inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Amatör.
Jag skulle kunna fylla den här tråden med mina galna eskapader, men det blir för mycket text det, lol

Jag är amatör, detta var mitt sjukaste hittils. 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

iosib:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=271416&page=1#10091502

Hahah, bäst. Absinth?


   
SvaraCitera

jag och en vän kom hem efter en kväll som var bland det sjukaste jag varit med om i hela mitt liv. papi var ungefär lika nykter som jag och vi tre sitter och käkar köttbullsmackor innan jag spyr ner hela matbordet. fyfan, den kvällen alltså. erase. delete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puckoboll:

köttbullsmackor innan jag spyr ner hela matbordet. fyfan, den kvällen alltså. erase. delete.

haha, fy fan. inte grannt inte (;


   
SvaraCitera

Passar väldigt bra o se den hära tråden idag :p Jag har precis haft min sämsta fylla i fredags på hur många år som helst, eller aa mest okontrollerade fyllan..

Jag blev som 14 år igen o kunde knappt prata :S
Det är ju något som ligger bakom när man får en sånhära fylla, vi e 2 som vet om den iaf, men det slutade iaf med att ja somnar me huvet i hinken redan vid 00:00.. Väldigt pinsamt. [n]


   
SvaraCitera

Glömde minnen, som trådskaparen nämnde.. Minnen: Jag hade kul, min kompis tjej började slickade på mig o vi va nära o göra saker.. Det blir ingenting eftersom båda vi har moral.. Då valde jag absinten och tequilan. Absint 80% ser ja fan ingen fördel med att det finns, bara folk som tycker att drycken e cool att den finns..
Efter det så slutar det med att jag beklagar mig för folk o blir som ett emo o tillslut va ja tydligen så full att ja bara snacka massa nonsens o spydde, sen vare godnatt tidigt sa folket iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom ihåg att jag satt på krogen med mina kompisar och skulle skynda mig och dricka ur drinken för vi skulle hem....efter att jag svept det glaset kommer jag inte ihåg mkt... inte hur jag fick ut jackan från garderoben...inte hur jag kom till bilen..inte vart vi åkte...vad jag sa...vad jag gjorde...
Allt jag kommer ihåg från bilfärden är att nån slår till mig i ansiktet så jag ska vakna och sen att nån säger åt mig att gå ut för att jag är hemma....
Nästa minne är när jag står vid ytterdörren och ringer brorsan så han kommer och låser upp och jag går in på toa och spyr sen kommer mamma och hjälper mig till sängen.
Hade helst velat skippa den där sista drinken....
Mina föräldrar påminner mig fortfarande mig om det och tänker nog inte låta mig glömma det heller...[n]


   
SvaraCitera

mitt värsta fylleminne är för pinsamt för att prata om


   
SvaraCitera

Alltså nä jag har fan inte gjort några konstiga saker, bara roliga saker.

Dansa runt eld med konstiga danskar på sandstrand.
Springa naken runt fotbollsplan.
Klättra upp på saker.

eller okej då det sög när en kille typ attackerade och sparkade sönder min bandare och sen försökte slå mig men det var ju för att han var full och inte jag

har mest hänt bra/roliga grejer och när det gått åt helvete har det ändå inte gått så mycket åt helvete


   
SvaraCitera

Har väl inte hänt något värre än att jag spytt, snackat alldeles för öppet om mitt psykedeliabruk och kedjerökt på balkonger.


   
SvaraCitera

brukar mest göra pinsamma grejer när jag är full, för att sen skämmas och ångra dom som fan.

Nyår är dock en enda minneslucka. Jag hade tydligen blivit hemburen, gråtandes, av min pojkvän, medans jag hela tiden sparkade av mig skorna, så han fick stanna, sätta mig på marken, ta på mig skorna och bära vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sydwas:

Det slutade med att jag gick ifrån festen i endast strumpor, partykläder och min väska.

Så ditt värsta fylleminne är att du glömde sätta på dig skorna? Woow! Big deal. [zzz]


   
SvaraCitera