Aviseringar
Rensa alla

Det här är tråden om era sjukaste fylleminnen, eller icke minnen...


Ämnesstartare

lindgren4:

sen vare godnatt tidigt sa folket iaf..

haha. jag har faktiskt velat testa absinth längen nu, kanske blir nåt att skriva upp på önskelistan 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saraswe:

Mina föräldrar påminner mig fortfarande mig om det och tänker nog inte låta mig glömma det heller...

Uscha, ja, föräldrar har en förmåga att pimånna en som sådant som man helst inte vill bli påmind om.. mina föräldrar tog det rätt bra iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

mitt värsta fylleminne är för pinsamt för att prata om

nej! det är det denna tråden är till för! 🙂
tell me !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sydwas:

Uscha, ja, föräldrar har en förmåga att pimånna en som sådant som man helst inte vill bli påmind om.. mina föräldrar tog det rätt bra iaf 🙂

Mm, det håller jag med om....
Tur det


   
SvaraCitera

En gång sms:ade jag min dåvarande flickvän "Du ska inte tro att jag älskar dig", när jag var skitpackad. Hon var helnykterist och uppskattade meddelandet mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saraswe:

Tur det

Ja,
dom kunde inte behanldat situationen bättre. Men jag tror dom har lite förståelse med imed att det har varit jobbigt på sista tiden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Hon var helnykterist och uppskattade meddelandet mycket

'
hahahahhaha :') det var lite kul faktiskt
Hur gick det att vara ihop med en helnykterist om du drack ?


   
SvaraCitera

Sydwas:

Hur gick det att vara ihop med en helnykterist om du drack ?

Gråt, tandagnissel och till slut gick det inte mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Gråt, tandagnissel och till slut gick det inte mer

Kan tänka mig det, det måste varit en hel massa gnäll från båda sidor antar jag ?


   
SvaraCitera

Sydwas:

Kan tänka mig det, det måste varit en hel massa gnäll från båda sidor antar jag ?

Det var väl inte så mycket gnäll, utan mer... världskrig.


   
SvaraCitera

Jag minns ingenting av en kväll då jag drack alkohol, jag fick höra dagen efter vad jag hade gjort. Jag hade tänkt hoppa från en bro. Men min kompis räddade mig. Förstod ingenting.. men man har lärt sig nu att vara i depression och dricka för mycket går verkligen inte ihop. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Det var väl inte så mycket gnäll, utan mer... världskrig

haha, gutt.
Vad såg ni hos varandra från början?
Man kan ju i princip jämnföra det med att en rastist som blir tsm med en utlänning..


   
SvaraCitera

Bästa minnet är 6-7 kalla öl innan vi hinner äta och sen är det pretty much blippar av minnet. Vet att jag hoppade studsmatta och drack vodka som en idiot med en polare.

Sen klättrade jag upp i ett träd på vägen hem för att lejonen inte skulle kunna äta upp mig. [cool]


   
SvaraCitera

Sydwas:

Man kan ju i princip jämnföra det med att en rastist som blir tsm med en utlänning..

Alltså va?

OnT: Har inga spännande/roliga historier att berätta, slåss mest när jag är full 🙁


   
SvaraCitera

Sydwas:

Vad såg ni hos varandra från början?

Jag var nykterist när vi träffades.

Sydwas:

Man kan ju i princip jämnföra det med att en rastist som blir tsm med en utlänning..

Eh... nej. [confused]


   
SvaraCitera