Aviseringar
Rensa alla

Det här blir en bölkväll, ställ mig frågor!


Ämnesstartare

varför uttrycker du dig ofta rasistiskt, sexistiskt och allmänt misogynt?


   
SvaraCitera

Vad är din favoritsorts ben n jerry?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du varit reggad här under nåt annat användarnamn? Vilket? 


   
SvaraCitera

hur gick det med "dejten"


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Pest eller kolera!

Att alltid behöva bära med dig en dammsugare eller avsluta varje mening med "det har mamma sagt"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppar du papper i toan innan du bajsar?? Rodnar


   
SvaraCitera
Realm

Leijonsparf:

en av de mer melodramatiska animeserier jag sett. fast kanske kan rekommendera kanon istället som första anhalt. grät som ett litet barn av kanon till och från. då är den ändå inte på långa vägar lika sorglig som den visual novel som den är baserad på.

Jag bara läste igenom dessa, och vart riktigt glad när jag hörde den undre av dessa youtube OP's. Den låten är fantastisk.
Har dock hört den med Himeka, men den är minst lika bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realm:

Jag bara läste igenom dessa, och vart riktigt glad när jag hörde den undre av dessa youtube OP's. Den låten är fantastisk.
Har dock hört den med Himeka, men den är minst lika bra

inte hört den förut. har dock hört originalet så otroligt många gånger att det lär bli svårt att vänja sig vid en ny version. fast den var helt okej utöver ovanan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan hålleru påme va va


   
SvaraCitera
Realm

Leijonsparf:

inte hört den förut. har dock hört originalet så otroligt många gånger att det lär bli svårt att vänja sig vid en ny version. fast den var helt okej utöver ovanan.

Vem är det som gjort orginalet då??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realm:

Vem är det som gjort orginalet då??

ayana, heter hon. ingen aning om vad hon gjort utöver det, lyssnar typ inte på japansk musik om den inte ingår i soundtracks till animes/visual novels.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realm:

Okej, tror dock jag hellre börjar med något som är lite för de "äldre" ^^
Vill gärna ha en historia som är något seriös iallafall.
Men kanon utspelar sig i skolmiljö ellerhur?
Är visual novels ofta i den miljön eller vad om man får fråga är det vanligaste scenariot?

tja, alla de där är ju för en hyfsat gammal publik.
ja, kanon är i skolmiljö, clannad likaså. air (också från key) är inte i skolmiljö, men den är lite knepigare rent storymässigt, tycker jag. bra, dock. da capo är väl också skolmiljö.
vill du ha en riktigt bra visual novel som inte utspelar sig i skolmiljö så kan jag rekommendera kana imouto. men den rekommenderar jag inte att du börjar med. den är lite väl hjärtskärande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realm:

Okej, tror dock jag hellre börjar med något som är lite för de "äldre" ^^
Vill gärna ha en historia som är något seriös iallafall.
Men kanon utspelar sig i skolmiljö ellerhur?
Är visual novels ofta i den miljön eller vad om man får fråga är det vanligaste scenariot?

tja, alla de där är ju för en hyfsat gammal publik.
ja, kanon är i skolmiljö, clannad likaså. air (också från key) är inte i skolmiljö, men den är lite knepigare rent storymässigt, tycker jag. bra, dock. da capo är väl också skolmiljö.
vill du ha en riktigt bra visual novel som inte utspelar sig i skolmiljö så kan jag rekommendera kana imouto. men den rekommenderar jag inte att du börjar med. den är lite väl hjärtskärande.


   
SvaraCitera
Realm

Leijonsparf:

ayana, heter hon. ingen aning om vad hon gjort utöver det, lyssnar typ inte på japansk musik om den inte ingår i soundtracks till animes/visual novels.

Det tackar vi för ^^
Lyssnar rätt mycket på musik från japan, så att få lite nya och härliga låtar är bara fint för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realm:

Okej, tror dock jag hellre börjar med något som är lite för de "äldre" ^^
Vill gärna ha en historia som är något seriös iallafall.
Men kanon utspelar sig i skolmiljö ellerhur?
Är visual novels ofta i den miljön eller vad om man får fråga är det vanligaste scenariot?

tja, alla de där är ju för en hyfsat gammal publik.

ja, kanon är i skolmiljö, clannad likaså. air (också från key) är inte i skolmiljö, men den är lite knepigare rent storymässigt, tycker jag. bra, dock. da capo är väl också skolmiljö.

vill du ha en riktigt bra visual novel som inte utspelar sig i skolmiljö så kan jag rekommendera kana imouto. men den rekommenderar jag inte att du börjar med. den är lite väl hjärtskärande.


   
SvaraCitera