Aviseringar
Rensa alla

Det här med ansökningar (noooojar)


Ämnesstartare

Hehe, är lite osäker just nu. Ska fylla i en (enligt mig) livsviktig ansökan.. Och denna ska skriva för hand. Nu så har jag fyllt i typ alla fält med en SVART penna. Är det feeel, eller kvittar det?

Jag menar, tänk om det är avgörande - hur pass bra de kan se texten på ansökningen? .. Svart kan ju liksom flyta ihop.. ?

Borde jag skrivit med blått?

Någon som brukar kolla igenom ansökningar dagarna igenom och som kan förklara vad ni går på? [cute]

(haha, jag är så himla nojig men vill verkligen verkligen bli antagen till en grej)

ÄNDRAT 2011-04-06 20:24


   
Citera
Ämnesstartare

vad för grejj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör inte direkt någon skillnad [y]


   
SvaraCitera
zIGGE

bidrags ansökan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

bidrags ansökan

Aw jobbigt, hoppa det löser sig för dig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Va?

Men ja, alltså spelar det någon roll vad för jävla färg man har på pennan när man fyller i uppgifterna? Jag menar, dem kanske ignorerar min ansökan om det är svårt att läsa texten.

Haha, ni fattade inte. Så jag antar att jag oroar mig for nothing! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Men ja, alltså spelar det någon roll vad för jävla färg man har på pennan när man fyller i uppgifterna?

Ne.
Blå eller svart duger nog alldeles utmärkt.

Renesmee:

Jag menar, dem kanske ignorerar min ansökan om det är svårt att läsa texten.

Mmm om den är alldeles klottrig och omöjlig eller typ skriven med ljusrosa glitterpenna ja.

Renesmee:

oroar mig for nothing! [smile]

Haha jupp


   
SvaraCitera

Renesmee:

spelar det någon roll vad för jävla färg man har på pennan

Ja, det är LIVSVIKTIGT att du inte skriver med en penna som har samma färg som pappret [rolleyes] Nej, jag tror inte att färg spelar någon större roll, tror att pennan spelar större roll. Kanske inte så bra att fylla i med en spritpenna då det kan bli rätt svårt att se om man skriver smått.


   
SvaraCitera

join993:

Ja, det är LIVSVIKTIGT att du inte skriver med en penna som har samma färg som pappret

aldrig hört talats om blindskrift el??? el osynlig skrift??


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

aldrig hört talats om blindskrift el??? el osynlig skrift??

Nej, aldrig. Förklara?


   
SvaraCitera

join993:

Nej, aldrig. Förklara?

orkar ej
google it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join993:

Kanske inte så bra att fylla i med en spritpenna då det kan bli rätt svårt att se om man skriver smått.

Fan också.. var ju det enda vi hade hemma.

Men ah, jag ser ut att klara mig [smile]


   
SvaraCitera

Renesmee:

Fan också.. var ju det enda vi hade hemma.

Men ah, jag ser ut att klara mig

Ja, tror jag med! Folk brukar vara bättre än man tror på att läsa en krumelurer [y]


   
SvaraCitera