Aviseringar
Rensa alla

det här med att inte få odla vilka växter man vill


Ämnesstartare

Jag tycker det är ganska tråkigt faktiskt. När jag tog studenten fick jag en stor och ståtlig växt av några vänner men tyvärr måste jag behandla den som en garderobsblomma. Vet ni varför? Jo för det är en cannabisplanta och sånt får man tydligen inte ha hemma i sitt hus här i sverige. Jag tycker det är dumt! Vad tycker ni om att man inte får ha vad som helst i sina pots hemma hos sig själv? Varför tycker ni som ni gör?

Image
Det är ju fakiskt en ganska fin blomma tycker jag! Skulle passa fint hemma i mitt vardagsrum men nu är den förpassad till en skrubb stackaren växter har också känslor tror jag.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Finns nog giftiga blommor som det är lagligt att plantera hemma, men som man kan dö av om man äter.. Så ja, det är lite löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vet vart man får tag på tobaksplantor? För det är väl lagligt iallafall? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Någon som vet vart man får tag på tobaksplantor? För det är väl lagligt iallafall?

Inte att kultivera tobaken i vart fall. Betvivlar att själva plantan är laglig att inneha för den delen heller.

Edit: Verkar faktiskt vara det. Crazy isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar att jag hade fått en cannabisplanta när jag tog studenten[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft hampa som växt fritt ute i trädgården, ingen har brytt sig såatte... [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ödets ironi:

Vad tycker ni om att man inte får ha vad som helst i sina pots hemma hos sig själv? Varför tycker ni som ni gör?

Knappast konstigt om cannabis är olagligt [crazy]
Jag tycker det är bra för att jag är emot narkotikaklassade droger [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Knappast konstigt om cannabis är olagligt
Jag tycker det är bra för att jag är emot narkotikaklassade droger

jag vill ha den för att den är fin jag knarkar inte heller och har inte för avsikt att göra narkotika av blomman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk om polisen kommer


   
SvaraCitera

Hej ödets ironi!

Vi har nu spårat din IP-adress och skickat vidare information till din lokala polismyndighet.

MVH,
Försvarets radioanstalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaså, visste inte att det var försvarets radioanstalt som jävlats med både um och tiny.
Vilka busar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ödets ironi:

jag vill ha den för att den är fin jag knarkar inte heller och har inte för avsikt att göra narkotika av blomman

Myndigheterna bryr sig inte om det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ödets ironi:

Jag tycker det är ganska tråkigt faktiskt. När jag tog studenten fick jag en stor och ståtlig växt av några vänner men tyvärr måste jag behandla den som en garderobsblomma. Vet ni varför? Jo för det är en cannabisplanta och sånt får man tydligen inte ha hemma i sitt hus här i sverige. Jag tycker det är dumt! Vad tycker ni om att man inte får ha vad som helst i sina pots hemma hos sig själv? Varför tycker ni som ni gör?

Vet du vad, vännen min? Du har några riktigt jävla elaka vänner som definitivt INTE har gett dig en cannabis planta som går att röka utan de har gett dig en hanplanta som ALDRIG NÅGONSIN lär producera något rökbart utan enbart pollen. Vad man ser på bilden är POLLENKAPSLAR!!!

Hanplantor kastar man OMGÅENDE just för att INTE pollenet från hanplanta ska befrukta HONPLANTAN som ENBART ger blommor - som man röker som marijuana! [love]


   
SvaraCitera

Eller så gör han hasch av den. går att få riktigt potent is-hasch av han plantor. Hascholja också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera