Aviseringar
Rensa alla

Det här med att låsa trådar på trådskaparens begäran


Ämnesstartare

Varför går ni med på det? I enlighet med paragraf 4 i reglerna ska trådarna vara avsedda för den publika andan, det måste väl innebära att tråden fortfarande ska kunna diskuteras i efter det att trådens skapare valt att inte längre delta i diskussionen?


   
Citera
blum
 blum

Ja, man ska i regel inte låsa trådar av den anledningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka moderatorer gör detta? Kan vi få en uttömmande lista så vi vet vilka vi ska vara allmänt otrevliga mot?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bör endast göras på personliga trådar som spårar ur.
Som t.ex. Lifegoesons(och annat lowlife) som skapar en tråd om HUuRR hhett SchiizoFrenUTTner ser ut idag, vilket endast leder till mobbning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Kan vi få en uttömmande lista så vi vet vilka vi ska vara allmänt otrevliga mot?

Är du väl redan mot alla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zigenare:

Lifegoesons(och annat lowlife)

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Är du väl redan mot alla?

Det lustiga är att endast folk som själva verkar milt förståndshandikappade har den uppfattningen om mig. Kan det vara så att man skördar det man sår?


   
SvaraCitera

KID_IS_BACK:

Det lustiga är att endast folk som själva verkar milt förståndshandikappade har den uppfattningen om mig.

Ska jag känna mig hedrad för att jag faktiskt tycker att du är vettig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Det lustiga är att endast folk som själva verkar milt förståndshandikappade har den uppfattningen om mig.

oh, teh humor is killing me softly.

Menar mest att du så gott som alltid tar till personangrepp så fort någon inte tycker som du. Men du har aldrig gjort något mot spec. mig. Så jag bryr mig inte nämnvärt. W.e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl i så fall i absoluta undantagsfall, till exempel om trådar spårar ur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Är du väl redan mot alla?

Inte mot mig, jag får till och med sova i hans grannes rum!


   
SvaraCitera

Jag fick en tråd låst på egen begäran idag då jag klantade mig och råkade trycka på "Skapa" innan jag blev klar med pollen. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa skribenter gör så. Ska väl inte hänga ut någon.[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Menar mest att du så gott som alltid tar till personangrepp så fort någon inte tycker som du.

Har du någonsin sett mig ta till personangrepp mot en meningsmotståndare som klarar av att debattera? (Att ignorera motparten och upprepa sin egen ståndpunkt om och om igen som en annan papegoja, en vanlig taktik bland högerextrema, räknas inte som att klara av att debattera.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie har gjort det.


   
SvaraCitera