Aviseringar
Rensa alla

Det här med att snacka med tjejer


Revlis:

Shit, ofta hon svarade? Helt crazy ju...

Vet! Det är helt sjukt! Har hänt mig flera gånger! [chocked]


   
SvaraCitera

Fiasco:

Så, hur snackar ni med tjejer?

Jag pratar helt enkelt, kön är irrelevant för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiasco:

Så, hur snackar ni med tjejer? och hur kan vi hjälpa de blyga killarna med tips så att de också får en chans att snacka med den där söta tjejen som de spanat in så länge.

Det bästa är nog att försöka vara avslappnad och inte tänka på att du just snackar med DEN tjejen. Var dig själv, ta det lugnt. Se det som en rolig grej istället för ett närmande [y]


   
SvaraCitera

Fiasco:

hur kan vi hjälpa de blyga killarna med tips så att de också får en chans att snacka med den där söta tjejen som de spanat in så länge

Ja asså, det är bara köra på säger jag! Gör vad du känner för (okej nu menar jag ngt normalt inte bara slänga sig över henne ;P), säg kanske hej eller bara börja snakka. Och ifall du nu hälsar, var "trovärdig" och ha en lite "förälskad" blick ifall man säger så, för att tjejer märker väldigt snabbt alla tecken killarna visar när dom gillar en, annars tror tjejen att du bara e löjlig när du hälsar. Och var inte rädd för o rodna ifall du lätt blir det! Det är såå himla gulligt när killar rodnar [blush] känner en typ som rodnar så sött [blush]


   
SvaraCitera

nilazz_89:

va har du för nummer?

666 (6) [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja med att säga "hej" kanske?


   
SvaraCitera

ÅÅH GUD jag kom på en ännu värre sak..

typ riktigt, riktigt jobbiga killar som hela tiden är typ "hej" också glömmer man typ att svara. om man smsar då :O också blir det "tycker du inte om mig längre?" "HALLÅ?!" "du svarar inte.. tycker du inte om mig?" "du tycker inte om mig.. jag ska gå och.. slänga mig framför tåget"

och sånt. kanske inte hör till ämnet men det är BIG no-no.


   
SvaraCitera

Fiasco:

Tjejer: Hur vill ni bli bemötta av en kille? Raggningsreplik vs. enkelt 'hej'?

Men säg bara hej och var inte mesig. Dont be a freakin toffel. Snälla. Då dör jag. Var snäll och het och bjud på varm choklad.. med grädde! [rolleyes]


   
SvaraCitera

kebu12:

jag brukar gå förbi tjejer, stirra lite random o säga "nice baby[wink]"

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera