Aviseringar
Rensa alla

Det här med att töja


Paseo

annars är det ju rätt bra om man har en tajt fitta asso [crazy]
det är nog drf det inte finns smycken för att töja [wink]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Men om man inte kommer så långt att det kan bli barn?!?! Mm hur tänkte du där vavsva

Enligt många kan man bli med barn utan att komma alls!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

annars är det ju rätt bra om man har en tajt fitta asso det är nog drf det inte finns smycken för att töja

Men [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Enligt många kan man bli med barn utan att komma alls!1

Det föresätter ju att penis kommer åtminstone en LITEN bit in?!

Ja jag sa penis. [blush]


   
SvaraCitera

Med en domkraft skulle man kunna justera bredden själv. [y]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Det föresätter ju att penis kommer åtminstone en LITEN bit in?!

så man kommer så fort man känner penisen???
den kan spruta sina pappafrön alldeles vid mynningen och sedan simmar de upp i din pool där de bakar ihop ett barn

elverpigen:

Ja jag sa penis. [blush]

[blush]


   
SvaraCitera

först en nätmelon, sen en honungsmelon, sist och absolut störst en vattenmelon


   
SvaraCitera

elverpigen:

seriös

Menar du blygdläppar eller själva vaginalöppningen? Blygdläpparna, de inre, borde du enkelt kunna töja enligt samma princip som öron, gör ett håll och byt gradvis till större smycket. Kan bli riktigt tjusigt.

Själva hålet vet jag inte om det är någon estetisk mening med att töja, om du tänkte ha ett kompakt smycke blockeras det ju för användning och blir säkert ett konstigt klimat inuti, med mensblod som inte kan komma ut och så.
Om det är hålet du menar, rekommenderar jag att tänka lite som med p-ringar. Hitta ett smycke, kanske ett stelt barnarmband eller så, och placera det längre ut i gången, så att det syns men ändå kan rymma en penis, leksak, fingrar, eller vad du nu kan tänkas vilja ha där.

Vill du bara töja,
Image[cute]

men rent estetiskt rekommenderar jag en blygdläppstöjning med något fint smycke i.

Lycka till!


   
SvaraCitera