Aviseringar
Rensa alla

Det här med att vara kränkt


Ämnesstartare

Vad innebär det för er? 

Undrar för idag kan fan folk bli kränkta när de får bryggkaffe istället för espresso när de hälsar på mormor.


   
Citera
Ämnesstartare

om ngn jag bryr mig om beter sig illa mot mig, typ :SS

vadåda


   
SvaraCitera

att någon gör intrång i min privata sfär utan mitt medgivande. typ tafsar på mig. 

det jag konkret tänker på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nåt djävla sörlänningstrams. Sörlänningar är som porslinskatter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: vadåda

Järnis: Undrar för idag kan fan folk bli kränkta när de får bryggkaffe istället för espresso när de hälsar på mormor.


   
SvaraCitera
Draug

människor verkar vara väldigt lättkränkta i dessa dagar ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk blir ju kränkta för precis allting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Handlar mycket om att göra poäng av priviligierade gruppers vetorätt när det kommer till att känna sig kränkt, ska inte förglömmas.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ja generellt har mesigheten brett ut sig de senaste generationerna. oklart varför denna plåga dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte minnas att ha blivit kränkt öht 

hur känns det ? 


   
SvaraCitera

diskriminering eller förolämpning, tänker jag. medveten sådan, kanske. ja venne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När man är föremål för gravt respektlöst och/eller avsiktligt skadligt beteende. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är sjukt. Dem får skaffa lite mer skinn på näsan. Många tar illa upp av skit saker, jävla töntar

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inne att bli kränkt. Senaste flugan, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det innebär väl att man känner sig nedtryckt av något. det vill säga att det är upp till var och en vad som kränker en, men också vilka kränkningar man sympatiserar med eller inte. håller med om att det har gått till överdrift även om det är bra att folk som känner sig nedtryckta tar mer plats. vet inte om jag svarade på frågan? har glömt vad jag försökte svara på. heja.


   
SvaraCitera