Aviseringar
Rensa alla

Det här med förhud och stånd


blejbi
Ämnesstartare

Först vill jag säga att jag inte har nåt problem med trång förhud eller så. Det är bara det att jag tror jag har onormalt lite förhud. När jag är slak så syns nästan alltid en bit av översta ollonet som sticker ut. Jag måste bli superduperslak och typ bada i skitkallt vatten för att förhuden skall täcka hela ollonet så att inget syns. Sen när jag väl blir hård så åker alltid förhuden tillbaka automatiskt, och då ser det nästan ut som att jag är omskuren. För när jag är fullt hård så kan jag bara dra förhuden MAX över halva ollonet (mitt ollon är inte onormalt stort heller). Jag har aldrig kunnat dra hela förhuden över ollonet när jag har stånd, det är helt omöjligt eftersom min förhud liksom inte räcker till. Är detta onormalt eller?


   
Citera
Ämnesetiketter
blejbi
Ämnesstartare

Jaha.. ingen som vill hjälpa?


   
SvaraCitera

umo

u


   
SvaraCitera
blejbi
Ämnesstartare

Umo u? Vad menar du?


   
SvaraCitera

Ungdomsmottagningen.. Tror ej det är någon större fara/ovanligt serru! 


   
SvaraCitera
blejbi
Ämnesstartare

Grvan:
Ungdomsmottagningen.. Tror ej det är någon större fara/ovanligt serru! 

Jag har inga problem med det, utan det är just det estetiska som förbryllar mig.


   
SvaraCitera

blejbi: (mitt ollon är inte onormalt stort heller)

hur vet man sånt här? Gråter en massa människor snackar om att deras kön är normala/onormala samt har tusen probben, förstår inte hur man vet 🙁


   
SvaraCitera

Säkert ingen fara. Kan väl kanske vara lite oskönt kan jag tänka mig. Om du är rädd kontakta alltid läkare/ungdomsmottagning för ett svar från någon som kan sina grejer!


   
SvaraCitera

shatter:

hur vet man sånt här? Gråter en massa människor snackar om att deras kön är normala/onormala samt har tusen probben, förstår inte hur man vet 🙁

Man jämför! 😀


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Man jämför! 😀

jag lägger inte märke till människors kön. typ stirrar på någons slidöppning och bara hmm tror min har lite fler veck eller hmm tror min är större. 


   
SvaraCitera
blejbi
Ämnesstartare

shatter:

hur vet man sånt här? Gråter en massa människor snackar om att deras kön är normala/onormala samt har tusen probben, förstår inte hur man vet 🙁

Tja, jag menar förstås att jag inte har ett sånt där läskigt svampollon. Jag har ungefär samma tjocklek på ollonet som resten av kuken, bara lite tjockare längst ner.


   
SvaraCitera

blejbi:

Tja, jag menar förstås att jag inte har ett sånt där läskigt svampollon. Jag har ungefär samma tjocklek på ollonet som resten av kuken, bara lite tjockare längst ner.

aha Rodnar då förstår jagGlatt skålande


   
SvaraCitera
blejbi
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Säkert ingen fara. Kan väl kanske vara lite oskönt kan jag tänka mig. Om du är rädd kontakta alltid läkare/ungdomsmottagning för ett svar från någon som kan sina grejer!

Jag har aldrig läst om någon som haft samma problem. Oftast handlar det ju om att folk har problem med att få NER förhuden,, men det är ju just det jag inte har problem med.


   
SvaraCitera

shatter:

jag lägger inte märke till människors kön. typ stirrar på någons slidöppning och bara hmm tror min har lite fler veck eller hmm tror min är större. 

Ääääääsch ni har ju ba saker som går in. Vi har utåt! Vi ser även om killar säger att dom inte ser..

blejbi:

Jag har aldrig läst om någon som haft samma problem. Oftast handlar det ju om att folk har problem med att få NER förhuden,, men det är ju just det jag inte har problem med.

http://www.umo.se/

Ser att du bor i göteborg så länkar dig till närmsta ungdomsmottagning så kan du be om att få tala med en som jobbar där bara på telefon. Inget att skämmas för att ringa dit och fråga om hjälp. Dom jobbar med detta och är vana vid allt.  
Besöksadress

Aschebergsg. 46 
Hållplats: Kapellplatsen

Telefon:Telefon växel:

Telefon tidbokning: 031-3657410

Telefontid tidbokning:

Måndag-fredag 8 - 10


   
SvaraCitera

Reeeetooo: Ääääääsch ni har ju ba saker som går in. Vi har utåt! Vi ser även om killar säger att dom inte ser..

så tjejers fittys spelar inte så stor roll till er killar? annatän smaken då alltså, det verkar va poppis att ta upp... men andra kommentarer antingen återhålls eller så bryrs det inte om...

Reeeetooo: Hållplats: Kapellplatsen

haha är där varje dag Rodnar


   
SvaraCitera