Aviseringar
Rensa alla

Det här med förhud och stånd


shatter:

så tjejers fittys spelar inte så stor roll till er killar? annatän smaken då alltså, det verkar va poppis att ta upp... men andra kommentarer antingen återhålls eller så bryrs det inte om...

haha är där varje dag Rodnar

Asså för mig spelar det ingen roll. Stora blygläppar som små who gives a fuck så länge båda njuter? Så länge de inte luktar/smakar äckligt så är ja lugn med vad som :p 
Vet du hänger på ungdomsmottagningen varje dag 😉


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Asså för mig spelar det ingen roll. Stora blygläppar som små who gives a fuck så länge båda njuter? Så länge de inte luktar/smakar äckligt så är ja lugn med vad som :p 
Vet du hänger på ungdomsmottagningen varje dag 😉

ahhh Galen 
hela tiden Blink gotta keep that condom and birth control up^^ och går också på hvitfeldtska, så a...


   
SvaraCitera
penja

ser det inte som ett problem. vad är problemet?


   
SvaraCitera

penja:
ser det inte som ett problem. vad är problemet?

Att han inte gillar hur det ser ut. 


   
SvaraCitera

shatter:

ahhh Galen 
hela tiden Blink gotta keep that condom and birth control up^^ och går också på hvitfeldtska, så a...

Extra knäck som kondom testare! 😉


   
SvaraCitera

shatter:

ahhh Galen 
hela tiden Blink gotta keep that condom and birth control up^^ och går också på hvitfeldtska, så a...

ouf länge sen man va uppe o snurra där.. Somras chalmers hörsalar o renovera heeeeela jävla sommarn!


   
SvaraCitera

Hej nej det är inget farligt med det. Är det irriterande eller störande?


   
SvaraCitera
penja

Reeeetooo:

Att han inte gillar hur det ser ut. 

låter onödigt


   
SvaraCitera

penja:

låter onödigt

Låter onödigt men mannens stolthet är ballen. Nej men det kan även vara oskönt att ollonet inte är skyddat och bli jäävligt ömt. 


   
SvaraCitera
penja

Reeeetooo:

Låter onödigt men mannens stolthet är ballen. Nej men det kan även vara oskönt att ollonet inte är skyddat och bli jäävligt ömt. 

att det kan vara obekvämt förstår jag iof, men han framförde det aldrig som ett problem. aja, ska sova nu. hoppas ts inte känner sig onormal, det är han nog ej. 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Extra knäck som kondom testare! 😉

haha precis!Blink

Reeeetooo:

ouf länge sen man va uppe o snurra där.. Somras chalmers hörsalar o renovera heeeeela jävla sommarn!

fy vad jobbigt att hänga på chalmers Ledsen gillar bara amnesty kontoret där, håller hus där en del Rodnar


   
SvaraCitera

shatter:

haha precis!Blink
fy vad jobbigt att hänga på chalmers Ledsen gillar bara amnesty kontoret där, håller hus där en del Rodnar

Haha äh inget större fel o ba stå ute mitt i sommarn o mura! O sen när dom började va vi med o nolla dom :3 Rodnar 


   
SvaraCitera
blejbi
Ämnesstartare

penja:

att det kan vara obekvämt förstår jag iof, men han framförde det aldrig som ett problem. aja, ska sova nu. hoppas ts inte känner sig onormal, det är han nog ej. 

Njaa, känner mig nog mer speciell än onormal. Vissa tjejer går ju igång på omskuret, så jag kan vara lite både och om dom så vill....


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Haha äh inget större fel o ba stå ute mitt i sommarn o mura! O sen när dom började va vi med o nolla dom :3 Rodnar 

låter tråkigt iaf Rodnar haha kan tänka mig att det var roligt!^^


   
SvaraCitera

shatter:

låter tråkigt iaf Rodnar haha kan tänka mig att det var roligt!^^

Det är igentligen det bästa med att vara murare. Skolor på sommaren!Inte en jävel i närheten, det är bara du, teglet, bruket och musiken. Underbart väder och dagarna bara flyger förbi! Hoppas på liknande jobb i sommar! 🙂


   
SvaraCitera