Aviseringar
Rensa alla

Det här med kärlek


emelieo: uppenbarligen tycker inte andra det då ingen kille från min stad iaf har försökt få kontakt med mig.

emelieo: Finns ju killar som "visat intresse" men inte mer än så

1.Hur ska du ha det?
2. Försökt visa intresse själv?
3. känslan av att vara ensam i sina egenuppfattade "brister" är rätt vanlig eftersom vi normalt sett inte pratar högt och lågt om vad vi anser är fel tillsammans med folk runt oss och därför inte riktigt har en bild av hur deras perception av verkligheten fungerar


   
SvaraCitera

jag hade inte kysst någon förrän jag var lika gammal som dig så vet precis hur det är! Ett tips är att inte rusa in i någonting när det väl händer, för jag blev så glad över att någon gillade mig att jag glömde av att känna efter om jag gillade honom med... så det slutade med att jag idag ångrar det förhållandet grovt. Men jag kan lova dig att det inte är något fel på dig och du har säkert hört detta tusen gånger, men det kommer med tiden! ta det bara lugnt och stressa inte över att hitta någon så händer det när det händer 🙂 och snälla, ta inte bara första bästa för att du tror att ingen annan skulle gilla dig, för jag lovar att du förtjänar din drömprins även om han inte dykt upp än! 


   
SvaraCitera

Du sa att du aldrig varit kär i en kille? Tjejer då?
Det är många som fokuserar så mycket på motsatta könet att de helt glömmer samma kön.
Det gjorde jag Blink


   
SvaraCitera

emelieo:
Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet. Jag har aldrig varit kär, inte ens kysst en kille. Vad fan är felarrow-10x10.png på mig? Jag är glad, rolig ocharrow-10x10.png ser bra ut enligt mig själv, men uppenbarligen tycker inte andra det då ingen kille från min stad iaf har försökt få kontakt med mig. Tänker på det här så ofta, känner mig så efterbliven som inte ens kysst en kille. Finns ju killar som "visat intresse" men inte mer än så. Är jag ensam om det här? Alltså att vara så gammal som jag är och aldrig varit med en kille? Känner mig värdelös ibland Tumme ned

jag är singel alltså känner samma sak förutom att jag kysst och varit med två tjejer men dom har gjort slut och ingen tjej vill vara tsm med mig för typ alla hatar mig känns som att jag vill bara ta livet för ingen älskar mig
har du kik adda mig robertt1234
eller facebook
robert högberg
skype knacka1234
snälla jag har nästan inga vänner heller hjälp mig


   
SvaraCitera

Pelvisman:

jag är singel alltså känner samma sak förutom att jag kysst och varit med två tjejer men dom har gjort slut och ingen tjej vill vara tsm med mig för typ alla hatar mig känns som att jag vill bara ta livet för ingen älskar mig
har du kik adda mig robertt1234
eller facebook
robert högberg
skype knacka1234
snälla jag har nästan inga vänner heller hjälp mig

Det eskalerade snabbt ...

Jag har svårt att tro att alla hatar dig. Du kanske bara inte passar med de du har träffat, det är långt ifrån samma sak som att du är hatad eller att ingen vill umgås med dig. Människor är olika, om du träffar nya människor är jag säker på att du snart kommer att träffa folk du passar bättre med. 


   
SvaraCitera

men  hjälp mig snälla alltså vill ha en tjej 
hjälp mig snälla saknar att ha en tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abborren97:
Du sa att du aldrig varit kär i en kille? Tjejer då?
Det är många som fokuserar så mycket på motsatta könet att de helt glömmer samma kön.
Det gjorde jag Blink

ja det är ju sant, men känner att jag dras mot killar Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Johansson:
jag hade inte kysst någon förrän jag var lika gammal som dig så vet precis hur det är! Ett tips är att inte rusa in i någonting när det väl händer, för jag blev så glad över att någon gillade mig att jag glömde av att känna efter om jag gillade honom med... så det slutade med att jag idag ångrar det förhållandet grovt. Men jag kan lova dig att det inte är något fel på dig och du har säkert hört detta tusen gånger, men det kommer med tiden! ta det bara lugnt och stressa inte över att hitta någon så händer det när det händer 🙂 och snälla, ta inte bara första bästa för att du tror att ingen annan skulle gilla dig, för jag lovar att du förtjänar din drömprins även om han inte dykt upp än! 

åh tack, det känns bättre när man får höra att fler har varit i samma sits! att man inte är ensammast i världen liksom


   
SvaraCitera

Nej det är inte ett dugg konstigt, det finns till och med 20 åringar som har aldrig varit kära.  och det du säger "varför gillar killar inte mig" Det jag vill säga är att tänk inte så, och det har säkert hänt att någon har varit kär i dig fast de inte visar det, så försök att ha kul och leva livet tills det kommer 🙂  när jag var yngre gillade inte alls många killar mig,men jag brydde mig inte och hade kul, Men nu har jag fått många killkompisar och har det jätte nice xD Jag har aldrig varit tillsammans med någon men då behöver jag inte tänka " varför är jag inte tillsammans med någon"  Man ska lixom tänka fan ta det lugnt med tiden Tumme upp  Jag hoppas att du fattar vad jag menar att du ska inte stressa, du ska leva livet tills det kommer Mycket glad


   
SvaraCitera