Aviseringar
Rensa alla

Det här med KK...


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 18 bast som tycker mycket om sex, och har en potentiell KK på gång. För mig personligen känns hela grejen bra, jag har absolut inget emot sex utan känslor och jag är i stort behov av närheten som det innebär.

Själva problemen är dock omgivningen. Mina föräldrar är ganska konservativa vad gäller sex, och jag skulle inte kunna dölja en eventuell relation av detta slag för dem eftersom jag fortfarande bor hemma. Eftersom jag alltid varit fröken Duktig vad gäller skola, fester och liknande, skulle jag antagligen göra dem besvikna, vilket såklart inte känns bra alls. Men samtidigt är jag myndig och känner att de på ett sätt inte har med det att göra.

Ett större problem är dock en av mina nära vänner. Hon tycker att KK-grejen är helfel, och hon har dessutom för länge sedan varit på G med min potentiella KK. Men det blev inget mellan dem, och ett bra tag efter att hon berättat att hon kommit över honom helt och hållet hände det lite smågrejer mellan honom och mig. Det var bara en gång, vi hade inte sex, och för mig är det här med ensamrätt på människor mest småbarnsfasoner. Detta i kombination med att hon själv för länge sedan konstaterat att hon inte var intresserad, fick mig att tro att hon skulle ta det bra. Men det gjorde hon inte alls - dock är det löst nu och vi är vänner. Ni kan ju tänka er själva, om jag nu skulle bli KK med den här killen och hon skulle få veta: Kaos... Jag skulle helst inte berätta alls, och därmed känna mig så falsk samtidigt som jag på ett sätt egentligen inte tycker att det rör henne. Hon har dessutom pojkvän nu och är genomlycklig för det.

Hela grejen med KK känns så hypad. Varför inte bara låta folk ha sex som de vill, sköta sitt och skita i andra? Varför störa sig så fruktansvärt på dem som inte följer dina värderingar, istället för att bara låta dem vara? I dagens samhälle är sex utan känslor skamligt, tjejer som har det betraktas som slampiga, det sprids rykten och det ena med det tredje. På grund av allt detta tvekar jag så starkt inför något som skulle kunna vara till stor glädje för mig. VAD TYCKER OCH TÄNKER NI?


   
Citera

Läste inte allt men säg att ni bara är vänner om någon undrar. Om ni knullar eller inte är inte någon annans business.


   
SvaraCitera

Asså fu har fan helt rätt[y] asså min mamma är värre[shake][cry] skulle hon rycka upp dörren och se mig ha sex med en kille så skulle hon döda mig[cry][cry]

Asså jag tycker att om du vill ha KK så äre helt okey, för det är din KK och inte dina föräldrar, de "drabbas" ju lixom inte[bigsmile] det enda de får är ju en dotter som är på gött humör[smile]
Dom kanske är avundsjuka??[wink]


   
SvaraCitera

Är väll lite spännande att ha en kk, låt bli att knulla hemma.


   
SvaraCitera

takecare:

. Detta i kombination med att hon själv för länge sedan konstaterat att hon inte var intresserad, fick mig att tro att hon skulle ta det bra. Men det gjorde hon inte alls -

Det vore ju inte så jävla schysst mot henne att bli kk med honom får väl jag lov att säga.

men ja man får väl ligga med vem fan man vill, men det är ju bra att tänka sig för före.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det vore ju inte så jävla schysst mot henne att bli kk med honom får väl jag lov att säga.men ja man får väl ligga med vem fan man vill, men det är ju bra att tänka sig för före.

Jo, jag vet, det är precis det här med att tänka sig för före som jag håller på med nu... Hon är en sådan som inte riktigt klarar att skita i vad andra gör, utan plockar alltid fram sina egna värderingar och dömer personerna i fråga ganska hårt efter dem, istället för att låta dem sköta sitt. Detta tycker jag är fel, men eftersom hon är en nära vän till mig vill jag ju såklart inte göra henne besviken. Ja, hon har haft något på gång med honom för länge sedan, och även konstaterat att hon inte längre har något som helst intresse (också det för länge sedan) och nu har hon egen pojkvän. Därför kan jag tycka att det är okej, även om jag vet att hon inte kommer tycka det... Kan man ens ha ensamrätt på människor? Så himla kluven...


   
SvaraCitera

takecare:

I dagens samhälle är sex utan känslor skamligt,

det är väl inte mer skamligt idag än vad det var för 10 år sedan?


   
SvaraCitera

takecare:

Kan man ens ha ensamrätt på människor? Så himla kluven...

Nej det kan man inte, man man kan heller inte klandra folk ifall de inte vill vara vänner längre pga ngt sådant osv.


   
SvaraCitera

takecare:

Ni kan ju tänka er själva, om jag nu skulle bli KK med den här killen och hon skulle få veta: Kaos... Jag skulle helst inte berätta alls, och därmed känna mig så falsk samtidigt som jag på ett sätt egentligen inte tycker att det rör henne. Hon har dessutom pojkvän nu och är genomlycklig för det.

Jobbig situation, men hon har ju fan pojkvän, så knulla på! Det är ju inget riktigt "ex" till henne.. om hon skulle ha alltför stora problem med det så kan man ju undra hur hennes känslor står till den nuvarande pojkvännen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

det är väl inte mer skamligt idag än vad det var för 10 år sedan?

Nej, givetvis inte, vad jag menar är att jag hade önskat att folk generellt kunde vara mindre dömande och låta andra sköta sitt!


   
SvaraCitera

gör vad du tycker är rätt mot andra och rätt mot dig själv, inte vad andra tycker är rätt.

ibland försöker jag väga in vad andra tycker är rätt för att göra en konsekvensanalys för min egen skull men det leder ofta till nedbrytandde tankemönster och det är dåligt

jag tycker relationer ska utvecklas fritt styrda av känslor och behov istället för förhållandemönster för att nå sin potential
attraktion är tecken på både matchande genetik och sinnelag så tänk med fittan för bästa livkvalitet

kram


   
SvaraCitera

du är tjej, va är problemet.


   
SvaraCitera

Men sköt ert lilla blanda inte in hela världen i själva processen. Om du vet att det gör din vän sne, varför gå och gnutta om det. Onödigt. Inte snällt.

Och ja, knulla inte hemma om det inte faller din mamma i smaken. Gör det inte svårare än det är, det är bara sex.


   
SvaraCitera