Aviseringar
Rensa alla

Det här med porr


Ämnesstartare

Porr är en väldigt fin uppfinning. Den ger människor lättillgänglig
stimulans och gör folk gladare. Den fungerar även bra som en motvikt
till feminismen. Vi män borde fira internationella kvinnodagen genom att
titta extra mycket på porr.

Patrick: Vilka typer av porr är rätt och orätt?

Det
mesta bör vara lagligt med undantag för de med medhavande minderåriga. I
tecknat format så erbjuds en rad unika teman och fetisher som inte
existerar i verkliga livet och kan därmed stimulera de med en
stigmatiserad, overklig eller direkt skadlig sexuell natur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Sexuell njutning, via högerarmen. Då behöver man ingen direkt hjälp på det sexuella planet. Okej, det är ju givetvis antagligen inte alls det samma som att ha en partner att ligga med. Men det är viss sexuell stimulans iaf.
Sen tjänar porrbolagen på det via reklam och annat.
Det kan ju ge en rätt skev uppfattning om hur det går till.
Det har jag typ redan svarat på.
Na, det vet jag inte.

tänk om man är vänsterhänt? 


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Aah jo. Men om andra tittar på porr och inte jag så skadar det iaf inte mig. Porr borde dock blockeras så ingen kan gå in på det i skolan.

Men hur kan porr tittande skada dig? Större chans det skadar dig om du kollar på "animeporr" för det är inte i närheten utav verkligt.

Reeeetooo:

tänk om man är vänsterhänt? 

Jag är inte vänsterhänt men kör med vänsterhand ändå. Skönast så. För då kan man spola med högra handen. hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

tänk om man är vänsterhänt? 

Då kör man med vänster fot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömde att lägga in en fråga och nu går det inte: Vad tycker om icke traditionell porr, ex. homosexuellporr, eller andra typer av feticher/otukter och ska man ha samma syn som på det som på traditionell porr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

''Varför ska vi ha porr?'' Nej det ska vi inte ha, man kan leva utan, om det ska finna isf bara annimerat.

hentai? ere sånt en trevlig-snubbe gillar asså. därserman whateverrowsyourboat man


   
SvaraCitera

Patrick:
Glömde att lägga in en fråga och nu går det inte: Vad tycker om icke traditionell porr, ex. homosexuellporr, eller andra typer av feticher/otukter och ska man ha samma syn som på det som på traditionell porr

Vafan är det för fel på fetischer? Det är ju den bästa porren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:  homosexuellporr

nyfiken på genren eller?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

så länge människor har en sexualitet så tror jag att det är något att acceptera i en eller annan form. Men det finns ju redan nu läkemedel mot sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: nyfiken på genren eller?

Varför i helskotta skulle jag vara det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Varför i helskotta skulle jag vara det?

homosexualitet tycks vara ditt favoritämne, du talar sällan om annat. antar att gayporr är din favoritgenre inom porr också.


   
SvaraCitera

Varför skulle det vara fel?

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: homosexualitet tycks vara ditt favoritämne, du talar sällan om annat. antar att gayporr är din favoritgenre inom porr också.

Det du säger är befängd, och fortsätter du att sprida lögner om mig låter jag anmäla dig för granskning. Jag har aldrig sett gayporr någonsin och det skulle aldrig falla mig in i att sitta och se på otukt mellan män det är obehagligt och äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är du så inne på homosexualitet?
Porr är och har alltid varit en lönsam industri då sex säljer. Vi är sexuella varelser och porr skadar ingen såvida aktörerna inte tvingats/farit illa eller tittaren får orealistiska förväntningar eller ideal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Det du säger är befängd, och fortsätter du att sprida lögner om mig låter jag anmäla dig för granskning

😀

Patrick: Jag har aldrig sett gayporr någonsin och det skulle aldrig falla mig in i att sitta och se på otukt mellan män det är obehagligt och äckligt

if you say so 🙂


   
SvaraCitera