Aviseringar
Rensa alla

det här med rumpor


nubbie
Ämnesstartare

Skadeglädje

Det var ju åtminstone förra årets kroppsdel, men de kommer väl hypas en hel del detta år också antar jag.

HURSOM! Det känns som att alla har superfina rumpor nuförtiden.... är det för att alla börjat träna dem? Eller är det det att alla bara börjat gå runt i supertajta byxor istället för att gömma rumpan i lösa mjukisbyxor typ? Eller tänker man mer på rumpor öht och lägger därför märke till fler snygga? 

Va va va.


   
Citera
Ämnesetiketter
nubbie
Ämnesstartare

Jag tror på det sistnämnda för jag trodde aldrig jag skulle skapa en sån här tråd...


   
SvaraCitera
Exner

Det är inne med - eller var åtminstone - med squats, yogabyxor och Kim Kardashian. 


   
SvaraCitera

Till stor del tror jag det beror på att många bär väldigt tajta byxor. Det ex. inte vanligt att killar bar tajta jeans för 10-15 år sedan. I dag är det mycket vanligt. Sedan alla yogabyxor kan ingen ha gått miste om..

är osäker på om folk tränar rumpan mer nu än förr dock

Kommer någon ihåg silverbyxorna cirka 2001? dom som var sjukt fula och som många killar bar.


   
SvaraCitera

kimK gör det inte på ett bra sätt iaf </3
De flesta gör squats nowdays, 


   
SvaraCitera

Det är bra att tjejerna har börjat squatta mer


   
SvaraCitera

Blir arg när man får kommentarer om att man SKA träna rumpan

dinkompis:
Det är bra att tjejerna har börjat squatta mer

Gör du det då?


   
SvaraCitera

Det är nog en kombination av träning och Kläder. Dock så tycker jag att dom flesta rumpor är fina även om man inte tränär den/har världens tajtare byxor 🙂


   
SvaraCitera

schim:
Blir arg när man får kommentarer om att man SKA träna rumpan

Gör du det då?

Ja, det gör jag.


   
SvaraCitera

Knäböj är bra för hela kroppen, inte bara för att få stor rumpa. 

+Var deprimerad förrut för att alla hade platta rumpor då, nu pumpas kroppen av hormoner som gör mig glad varje gång jag ser en vältränad röv.

Mer schyssta rövar åt folket Cool


   
SvaraCitera

Undrar om man kan få plattare rumpa... Min har alltid varit stor, även när jag var smalare, men tycker inte det är fint på mig. Ledsen


   
SvaraCitera

Här har ni ett gäng rumpor:
Hot+Ass+2.jpg
hot-ass-500x323.jpg
hot-ass-sexy-butt-pics-20.jpg
nice-tush-0.jpg539245c2ac1b2_4d88d7e2f7adee2fc68aa29d98Girl+Hot+Ass.jpgbeach-vollyball-hot-ass-olympics-london-BFvw-2KCMAAc3nD.jpgimg-thing?.out=jpg&size=l&tid=8833370977284-volleyball-babe-hot-ass-meme-g-gGAhot_ass_girl_wallpaper.jpg24qjmfp.jpg


   
SvaraCitera

Har typ världens minsta rumpa men pga väger mindre än en fjäder


   
SvaraCitera
nubbie
Ämnesstartare

Exner:
Det är inne med - eller var åtminstone - med squats, yogabyxor och Kim Kardashian. 

Ugh, den där Kim.

dinkompis:
Det är bra att tjejerna har börjat squatta mer

Nä för nu ser min rumpa mycket mer average ut 🙁 sqattade innan det blev coolt.

Zymba:
Undrar om man kan få plattare rumpa... Min har alltid varit stor, även när jag var smalare, men tycker inte det är fint på mig. Ledsen

🙁 är nog svårt

jag tycker du passar som bootylicious iaf Söt

adaq:
Här har ni ett gäng rumpor:

Tack Glad


   
SvaraCitera

nubbie: förra årets kroppsdel

??


   
SvaraCitera